Hvor sent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2024

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du synes det er for sent, så er det jo det. 
men du kunne jo prøve at imødekomme ham, ved selv at tage initiativ på et tidligere tidspunkt hvor det ikke er for sent?
måske bliver han træt af det og reagerer uhensigtsmæssigt, fordi du ikke selv kommer med et bedre bud på hvornår det ville passe ind? Men bare siger nej gang på gang. 

det skal han naturligvis respektere. Men medmindre du har fortalt ham at du i det hele taget ikke ønsker sex, så går han måske og savner at du også viser at du har lyst til ham. 

Måske I skulle planlægge sex i en periode? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar

Maria1999

Profilbillede for Maria1999

Nu bliver jeg sikkert upopulær, lige som vi kvinder har brug for opmærksomhed / kram / nærvær / samtaler - så har mænd brug for sex (det er et fysisk behov). Du skal naturligvis have lov at sige nej kl 0:30 når du skal op næste dag!!! Men kunne du måske lave det til en prioritet at du tager initiativ til sex næste dag? Mange kvinder tager aldrig initiativ og deres mænd får tit følelsen af at være nogle små hundehvalpe der skal tigge og bede om lidt sex! Jeg misteded min først mand på den konto, han gik da han var blevet træt af 25 års afvisninger.... jeg må indrømme at jeg slet ikke tænkte over hvor tit jeg var komme på en eller anden underskyldning for ikke at have sex, ind til han fortalt mig om hvorfor han var gået, han havde faktisk i perioder ført kalender over afvisningerne og antal gang sex og hvor mange gang han havde nævnt problemet, det var forholdvis vildt at se bag efter...  men nu kan jeg godt se at jeg aldrig tænkte på hans behov... held og lykke med det at få mere sex på programmet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.