Anonym skriver:
Jeg forstår dig og jeg hører hvad du siger. Men moralprædiken synes jeg ikke jeg behøver. Jeg er netop med på, det er dumt. Og jeg spørger NETOP fordi jeg ikke har følelser i klemme, men vil afslutte sexdelen og vores seancer hvis der nu var 117 der skrev enstemmigt, at han måske ligger mere i det, end jeg gør.
Jeg vil takke for dit input, helt oprigtigt
god aften
Det var egentlig ikke så meget en prædiken, mere en logisk slutning; at hvis du ikke har følelser for ham, så ville det være nemt at finde det, du søger et andet sted. Og derfor (og fordi du analyserer så meget på, om han vil mere) tror jeg, du har flere følelser investeret, end du vil erkende.
Når det så er sagt, så kan man altså ikke forvente, at folk bare sidder overhørigt, at man opretter et indlæg, hvor man i historien bevidst og kontinuerligt gør et andet menneske ondt.
Hvis du havde skrevet: “jeg har stjålet 30.000 fra en nabo, er det bedst at bruge det på en rejse eller et nyt køkken?”, så må du regne med, at folk ikke kommenterer med turistdestinationer og fordele ved Invita kontra HTH - men kommenterer på, at du har stjålet fra et andet menneske.
Anmeld
Citér