Det er helt skørt det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
12 svar
36 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2024

Anonym trådstarter

Jeg er begyndt at snakke meget med den her fyr - meget og meget. Vi chit-chatter lidt i løbet af dagen. Han er i fast forhold. Og jeg er. Mit forhold er dog åbent, det er hans ikke. 

han er sød men shit mand, han forvirrer mig og jeg aner ikke hvor jeg har ham. 

han skriver fx hver morgen godmorgen til mig. Så kan der være komplet tavshed resten af dagen. Han arbejder absurd meget, så tænker det er derfor. 
han bruger vendinger som: du er skøn! 
vi er helt enige om (tror jeg!) at vores forhold hjemme ikke skal stoppes og slutte. Det er ren sex (tror jeg) vi har…. 

igår skriver jeg slet ikke. Det er jul og familien i fokus. 

så skriver han pludselig i aftes: glædelig jul

er der mere i det så? Når man bruger de veninder og pludselig skriver glædelig jul selveste juleaften? 

jeg har ikke datet og brugt det med at skrive osv. fordi jeg jo er i forhold. så jeg aner ikke de der koder og forståelser osv….. måske det er et skørt spørgsmål. Men håber nogle måske kan hjælpe mig om det har større betydning end bare sex for ham? Måske der sidder nogle mænd herude, som kan tune mig ind i mandehjernen

Glædelig jul derude

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Det kan godt lyde som om, der er mere end i det fra hans side end bare sex. Men hvad mere relevant er - det lyder som om, du kunne have følelser for ham udover det fysiske. Eller bruger relationen til ham for at få noget, du savner i din egen hverdag.

I det hele taget er det nok en ret usund relation, hvor grænserne ikke er tegnet hensigtsmæssigt op. Hverken i forhold til dit åbne forhold, og slet ikke i forhold til hans monogame.

Anmeld Citér

25. december 2024

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Det kan godt lyde som om, der er mere end i det fra hans side end bare sex. Men hvad mere relevant er - det lyder som om, du kunne have følelser for ham udover det fysiske. Eller bruger relationen til ham for at få noget, du savner i din egen hverdag.

I det hele taget er det nok en ret usund relation, hvor grænserne ikke er tegnet hensigtsmæssigt op. Hverken i forhold til dit åbne forhold, og slet ikke i forhold til hans monogame.

I forhold til hvad jeg må og ikke må i mit åbne forhold, så overskrider jeg ingen grænser dér. Der er åbent for flirteri, spænding, sex, så den del er jeg rimelig ok med. 
men du har helt ret i, at det er vanvittigt med en mand der ikke lever på samme måde og det er jo der jeg kommer lidt i konflikt og derfor spørger til råds: kunne der være mere i det…..

tak for dit svar det giver stof til eftertanke 

Anmeld Citér

25. december 2024

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

I forhold til hvad jeg må og ikke må i mit åbne forhold, så overskrider jeg ingen grænser dér. Der er åbent for flirteri, spænding, sex, så den del er jeg rimelig ok med. 
men du har helt ret i, at det er vanvittigt med en mand der ikke lever på samme måde og det er jo der jeg kommer lidt i konflikt og derfor spørger til råds: kunne der være mere i det…..

tak for dit svar det giver stof til eftertanke 

Jeg forstår, at dit forhold er åbent for sex og flirten - det lyder blot som om, der er mere i det for dig, når du tænker så meget over, hvad han skriver, og hvad der “betyder”.

Og i forhold til hans situation, så synes jeg, det er dybt amoralsk at medvirke til, at et andet menneske bliver bedraget. Og såfremt du ikke er forelsket i ham, så burde det være nemt at frasige sig at være en del af det bedrag.

Anmeld Citér

25. december 2024

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Jeg forstår, at dit forhold er åbent for sex og flirten - det lyder blot som om, der er mere i det for dig, når du tænker så meget over, hvad han skriver, og hvad der “betyder”.

Og i forhold til hans situation, så synes jeg, det er dybt amoralsk at medvirke til, at et andet menneske bliver bedraget. Og såfremt du ikke er forelsket i ham, så burde det være nemt at frasige sig at være en del af det bedrag.

Jeg forstår dig og jeg hører hvad du siger. Men moralprædiken synes jeg ikke jeg behøver. Jeg er netop med på, det er dumt. Og jeg spørger NETOP fordi jeg ikke har følelser i klemme, men vil afslutte sexdelen og vores seancer hvis der nu var 117 der skrev enstemmigt, at han måske ligger mere i det, end jeg gør. 

Jeg vil takke for dit input, helt oprigtigt  

god aften 

Anmeld Citér

26. december 2024

Anonym

Jeg er begyndt at snakke meget med den her fyr - meget og meget. Vi chit-chatter lidt i løbet af dagen. Han er i fast forhold. Og jeg er. Mit forhold er dog åbent, det er hans ikke. 

han er sød men shit mand, han forvirrer mig og jeg aner ikke hvor jeg har ham. 

han skriver fx hver morgen godmorgen til mig. Så kan der være komplet tavshed resten af dagen. Han arbejder absurd meget, så tænker det er derfor. 
han bruger vendinger som: du er skøn! 
vi er helt enige om (tror jeg!) at vores forhold hjemme ikke skal stoppes og slutte. Det er ren sex (tror jeg) vi har…. 

igår skriver jeg slet ikke. Det er jul og familien i fokus. 

så skriver han pludselig i aftes: glædelig jul

er der mere i det så? Når man bruger de veninder og pludselig skriver glædelig jul selveste juleaften? 

jeg har ikke datet og brugt det med at skrive osv. fordi jeg jo er i forhold. så jeg aner ikke de der koder og forståelser osv….. måske det er et skørt spørgsmål. Men håber nogle måske kan hjælpe mig om det har større betydning end bare sex for ham? Måske der sidder nogle mænd herude, som kan tune mig ind i mandehjernen

Glædelig jul derude

Hvad jeg hæfter mig ved er at du skriver at han er i lukket forhold hvilket betyder imo at du bør holde dig langt væk fra ham. Også selvom det kun er sex fra din side. Det er super egoistisk bare fordi du er i åbent forhold så skal du ikk gå ind og være sammen med en der er i lukket.  Så kan det være bedøvende lige meget hvad han lægger i det.

Find i det er på samme bølgelængde i stedet.  

kan godt være du ikk har brug for en moral prædiken. Men hvad havde du forventet? At folk ville klappe dig på skulderen og sige fedt du vil knalde en mand og være medvirkende til utroskab ?

Anmeld Citér

26. december 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg forstår dig og jeg hører hvad du siger. Men moralprædiken synes jeg ikke jeg behøver. Jeg er netop med på, det er dumt. Og jeg spørger NETOP fordi jeg ikke har følelser i klemme, men vil afslutte sexdelen og vores seancer hvis der nu var 117 der skrev enstemmigt, at han måske ligger mere i det, end jeg gør. 

Jeg vil takke for dit input, helt oprigtigt  

god aften 

Jeg tror at pointen her er, at det er mere end bare “dumt” - det er ikke i orden at medvirke til at bedrage andre, herunder hans partner. I øvrigt vidner det vel om hvilken type menneske han er, at han behandler nogen sådan? Og så er det jo egentlig uinteressant om han ligger mere i det end blot sex - dit ansvar forbliver jo det samme uanset. 

Anmeld Citér

26. december 2024

Timf

Profilbillede for Timf

For det første tænker jeg ikke der ligger mere i det end det, hvis han svare sjældent som du skriver osv der er da mange jeg har kendt hvor de skriver pæne ting til mig men der var ikke andet end det fysiske hos os og glædelig jul skriver man næsten til alle.

For det andet er jeg helt harm om du bevidst har valgt at have et "forhold" til en mand som er i fast forhold i hvert fald hvad hans kæreste/kone tror. Mit hospital troede jeg kunne risikere at gå i alt alt alt for tidlig fødsel da jeg fik af vide af min nu eksmand var mig utro så det kan ødelægge det så meget for den anden part både fysisk og psykisk. 

Anmeld Citér

26. december 2024

Anonym trådstarter

jeg er med på min andel af umoralske handlinger i affæren her. Jeg er dog stadig målløs over, hvor meget moralpolitiet har behov for altid at skulle prædike overfor os, der har dummet os og levet lige på kanten. Især fordi indlægget ikke bød på spørgsmål om hvorvidt jeg er et lille menneske eller ej. Den del ved jeg godt. Mon ikke vi alle på et tidspunkt dummer os i livet og måtte tænke: Jaa, det var sgu nok ikke for smart

Desværre kan man jo ikke lukke eller slette tråde på baby men tak for jeres svar og tid I trods alt brugte på mig. 

fortsat glædelig jul

Anmeld Citér

26. december 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Hvad havde du sådan helt ærligt forventet i den her relation? Han har vist dig hvilken person han er - en uærlig person som er ligeglad med mennesker (sin partner) omkring sig, men som kun tænker på egne behov. 

Hvor ofte han skriver, hvad han skriver osv kan du ikke bruge til noget som helst. Han er en bedrager og hans værdier, etik og morale reflekterer dette herunder jeres relation. Du kan altså ikke forvente noget som helst af sådan et menneske i form af stabilitet, ærlighed, kærlighed eller andet. 

At du ønsker at være med til dette og bevirke at en person vil føle rigtig stor smerte en dag på grund af dine handlinger, må du selv ligge og rode med og vi andre kan synes hvad vi vil om den adfærd. 

Men du skal nok ikke forvente noget af ham i jeres relation. Dit indlæg tyder på at du ønsker mere end sex når du bruger så meget energi på at analysere om han vil dig følelsesmæssigt. Du kan ikke regne med ham og du vil aldrig kunne det, fordi sådan en person er han ikke. Selvfølgelig skriver han ikke til dig dagligt eller bekræfter dig, fordi han jo ligesom en kone/kæreste derhjemme og han kan jo ikke skrive når han er sammen med hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.