Svag positiv uden udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2024

Anonym

Anonym skriver:

Den er jeg helt med på, er mor til fire (ifh tørre test, så er de aflæst indenfor tid, men har taget billeder efter, for at dele) spørgsmålet er os mere om det kan være en bio - de tre tidelige teste, blev positive med det samme og da jeg så en svag streg på valmed tænkte jeg så er jeg nok gravid, da jeg aldrig har fået streger medmindre jeg har været gravid, men når de ikke bliver tydeligere så er/var det vel en bio? 

Tog en digital her til morgen og den sagde ikke gravid, så jeg tror desværre heller ikke der er noget selvom jeg tester tidligt. 

Jeg tror desværre det er ønsketænkning end en bio, jeg kan ikke rigtig se noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg kan sagtens se stregerne på clearblue (forstår slet ikke kogen siger de ikke kan se dem) .. Valmed kan jeg godt se en svag skygge også, men jeg kan slet ikke få matematikken til at passe sammen. Har du testet mere?

Anmeld Citér

26. december 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror desværre det er ønsketænkning end en bio, jeg kan ikke rigtig se noget

Så må det være kvaliteten der bliver forringet ved deling. For clear blue er bestemt positiv de skriver at uanset hvor svag stregen er, så er den positiv og mine er jo blå og tydelige  

Men tak ellers

Anmeld Citér

26. december 2024

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Jeg kan sagtens se stregerne på clearblue (forstår slet ikke kogen siger de ikke kan se dem) .. Valmed kan jeg godt se en svag skygge også, men jeg kan slet ikke få matematikken til at passe sammen. Har du testet mere?

Det forstår jeg virkelig heller ikke men dejligt du os ser dem og nej, det kan jeg absolut heller ikke men kan ægløsning ikke både være tidligt og sent? Synes jeg læser flere som skriver de har ægløsning tidligt/sent og ikke som man forventer 

Har testet de sidste to dage og der kommer ikke engang en svag streg mere, så det er en lærestreg ikke at teste tidligt

Anmeld Citér

26. december 2024

Anonym

Med 6 d.7/12 har du ikke først forventet mens d.1/1.

Skulle du være blevet gravid der,har du senest haft ægløsning d.11/12,og du er dermed 4 uger henne nu,og der burde testen være klar positiv.

Jeg ville forvente en bio,så kan du kun blive positiv overrasket,hvis du står med en rigtig positiv test.

Anmeld Citér

26. december 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Med 6 d.7/12 har du ikke først forventet mens d.1/1.

Skulle du være blevet gravid der,har du senest haft ægløsning d.11/12,og du er dermed 4 uger henne nu,og der burde testen være klar positiv.

Jeg ville forvente en bio,så kan du kun blive positiv overrasket,hvis du står med en rigtig positiv test.

Jeg bruger denne app til at holde lidt styr på mens og den plejer at passe meget godt +\- nogle dage. 

& tusind tak for brugbart svar jeg tænker ikke det giver mening at teste mere, nu hvor de sidste to var negative

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.