Svag positiv uden udvikling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.171 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2024

Anonym trådstarter

Bliver ved med at få svage streger. Tidlig test er fra d. 18 og valmed er fra d. 21 og 22�� tog lige for sjov en ægløsning idag som ses på sidste billede(men den er negativ ikke?) tror i det er en bio? Mht hvor langt jeg skulle være så ved jeg kun at vi har været sammen 1 gang d. 7 dec�� 

& tog lige en test her til aften, der synes jeg bare den ser negativ ud (det er Lidl test den med lyserødt) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2024

Anonym

I test fra ClearBlue skulle der ikke være dannet et kryds/plus i det største felt hvis den var positiv?

For mig at se er de alle negative (hvis ovenstående er rigtig)

Anmeld Citér

23. december 2024

Anonym

Hvornår skulle du have din menstruation? 

Jeg kan desværre slet ikke se nogen ekstra streger. De ser, for mig, meget negative ud. 

Anmeld Citér

23. december 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I test fra ClearBlue skulle der ikke være dannet et kryds/plus i det største felt hvis den var positiv?

For mig at se er de alle negative (hvis ovenstående er rigtig)

Nej ikke denne, det er bare en alm streg der skal komme.

Okay, men der er uden tvivl en svag streg på alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. december 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvornår skulle du have din menstruation? 

Jeg kan desværre slet ikke se nogen ekstra streger. De ser, for mig, meget negative ud. 

Ifølge min app først d. 1 jan

Okay, men som jeg skrev til den anden så er de tidlige teste meget positive og valmed er der uden tvivl os en svag streg kan være billederne bliver lidt dårlige når man deler…

Men, kunne det ikke godt være tegn på bio at de ikke bliver tydeligere?

Anmeld Citér

23. december 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ifølge min app først d. 1 jan

Okay, men som jeg skrev til den anden så er de tidlige teste meget positive og valmed er der uden tvivl os en svag streg kan være billederne bliver lidt dårlige når man deler…

Men, kunne det ikke godt være tegn på bio at de ikke bliver tydeligere?

I så fald er du kun 2+6 i dag, hvis din menstruation skal være 1. januar. Men det er selvfølgelig din ægløsning der styrer showet. 

Du kan ikke teste positivt så tidligt. Slet ikke tilbage til d. 18, som jo så ville være før 2+0. 

Så der er noget der ikke passer sammen. 

Enkelte, de færreste, kan teste før 4+0. 

Og din 4+0 er d. 1. Januar. 

Anmeld Citér

24. december 2024

Anonym

Hvis I var sammen d. 7/12, og du er blevet gravid der, så er du længere henne end 2+6 som en anden skriver.

Men jeg kan ikke få æl omkring d. 7/12 til  at passe med forventet mens 1. Januar.

Hvor lang cyklus har du?

Anmeld Citér

24. december 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I så fald er du kun 2+6 i dag, hvis din menstruation skal være 1. januar. Men det er selvfølgelig din ægløsning der styrer showet. 

Du kan ikke teste positivt så tidligt. Slet ikke tilbage til d. 18, som jo så ville være før 2+0. 

Så der er noget der ikke passer sammen. 

Enkelte, de færreste, kan teste før 4+0. 

Og din 4+0 er d. 1. Januar. 

Hmm…jeg kan heller ikke få det til at passe sammen jeg har dog for 7 mdr siden os testet positiv meget tidligt (der viste det sig dog at der var to som ente i en SA) mener de skrev at den tidlige test kunne opfange hcg allerede 8 dage efter befrugtning. 

Det giver da bare absolut ingen mening der kommer svage streger på Valmed så 

Jeg må ha’ lidt tålmodighed og prøve at teste igen om en uges tid

Anmeld Citér

24. december 2024

Anonym

Hvis du ikke tester for ægløsning så kan du ikke vide hvor langt du er, en app kan du aldrig stole på og heller ikke hvornår du forventer mens. Kroppen fungerer ikke som en kalender. 

Jeg synes også de fleste teste du har lagt op ser tørre ud, der kommer stort set altid streger på teste efter tid. Aflæs indenfor tid, altid. Jeg tror ikke du er gravid i hvert fald ikke endnu.

Anmeld Citér

24. december 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du ikke tester for ægløsning så kan du ikke vide hvor langt du er, en app kan du aldrig stole på og heller ikke hvornår du forventer mens. Kroppen fungerer ikke som en kalender. 

Jeg synes også de fleste teste du har lagt op ser tørre ud, der kommer stort set altid streger på teste efter tid. Aflæs indenfor tid, altid. Jeg tror ikke du er gravid i hvert fald ikke endnu.

Den er jeg helt med på, er mor til fire (ifh tørre test, så er de aflæst indenfor tid, men har taget billeder efter, for at dele) spørgsmålet er os mere om det kan være en bio - de tre tidelige teste, blev positive med det samme og da jeg så en svag streg på valmed tænkte jeg så er jeg nok gravid, da jeg aldrig har fået streger medmindre jeg har været gravid, men når de ikke bliver tydeligere så er/var det vel en bio? 

Tog en digital her til morgen og den sagde ikke gravid, så jeg tror desværre heller ikke der er noget selvom jeg tester tidligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.