Mødregruppe Vallensbæk og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2024

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
MortilF skriver:

Jeg har nu spurgt min sp. Vi er pt. kun 2 på venteliste, så der kommer til at gå lang tid, før der kan startes en ny gruppe op.

Sidst jeg var på barsel spurgte jeg min sundhedsplejerske om hun kunne skabe kontakt til andre jævnaldrende i byen. Da alle fra min mødregruppe var meget ældre end mig. 
Det lykkes…måske din sundhedsplejerske kan skabe kontakt for dig med 1 eller 2 andre mødre i dit område mens du venter på den rigtige mødregruppe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
MortilF skriver:

Jeg har nu spurgt min sp. Vi er pt. kun 2 på venteliste, så der kommer til at gå lang tid, før der kan startes en ny gruppe op.

Kunne I så ikke prøve at mødes I to? Hvis hun ligesom dig søger efter en mødregruppe, så er det da et sted at starte. Går første møde godt, så lav et opslag i terminsgruppen på Facebook eller i en lokalgruppe, at I er I to og I søger efter andre. 

Anmeld Citér

19. december 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Aalborgtøsen skriver:

Kunne I så ikke prøve at mødes I to? Hvis hun ligesom dig søger efter en mødregruppe, så er det da et sted at starte. Går første møde godt, så lav et opslag i terminsgruppen på Facebook eller i en lokalgruppe, at I er I to og I søger efter andre. 

Den tanke har jeg selv tænkt. De vil dog først starte op, når man er 5-6 stykker. Jeg har spurgt om hendes navn, i forhold til at kunne tage kontakt - det vil de umiddelbart ikke.

Anmeld Citér

24. december 2024

Junia

MortilF skriver:

Den tanke har jeg selv tænkt. De vil dog først starte op, når man er 5-6 stykker. Jeg har spurgt om hendes navn, i forhold til at kunne tage kontakt - det vil de umiddelbart ikke.

Ville ærlig talt også være helt galt hvis de udleverede hendes oplysninger til en fremmed uden samtykke. Men du kan jo prøve at spørge om de vil dele dine med hende

Anmeld Citér

25. december 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Junia skriver:

Ville ærlig talt også være helt galt hvis de udleverede hendes oplysninger til en fremmed uden samtykke. Men du kan jo prøve at spørge om de vil dele dine med hende

Jeg fik da et billede af navnene på dem, der var i min oprindelige mødregruppe og det var ikke noget problem..Så jeg ved ikke, om der er forskel på hvad de forskellige sundhedsplejersker gør.

Anmeld Citér

31. december 2024

Junia

Mor_til_F_og_V skriver:

Jeg fik da et billede af navnene på dem, der var i min oprindelige mødregruppe og det var ikke noget problem..Så jeg ved ikke, om der er forskel på hvad de forskellige sundhedsplejersker gør.

De har nok også samtykket til det. Ellers er det teknisk set ulovligt at udlevere andres oplysninger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.