Mødregruppe Vallensbæk og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
15 svar
3 synes godt om
17. december 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Hej mødre,

Da min mødregruppe gik i stykker, inden den rigtig kom i gang, ønsker jeg at blive del af en ny gruppe, da jeg ellers føler mig for alene.

Er der andre mødre på Vestegnen, med babyer omkring 3 måneder, som kunne tænke sig at lave en mødregruppe sammen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Måske svært lige at ramme eftersom vi andre er fra hele landet og har børn i mange aldre. Du kan selvfølgelig være heldig.

Hvad med at spørge din sundhedsplejerske, om der er en anden gruppe, du kan blive en del af. Eller høre i en Vallensbæk facebookgruppe, hvis en sådan findes, om der er andre mødre, der har lyst til at mødes. 

Anmeld Citér

18. december 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg tænker, som ovenstående, at chancerne er større i en lokal Facebook gruppe.

Anmeld Citér

18. december 2024

Darling

Jeg spurgte min sundhedsplejerske og hun kunne gøre noget, jeg fik en mødregruppe den vej igennem

Anmeld Citér

18. december 2024

MortilF+V

Aalborgtøsen skriver:

Måske svært lige at ramme eftersom vi andre er fra hele landet og har børn i mange aldre. Du kan selvfølgelig være heldig.

Hvad med at spørge din sundhedsplejerske, om der er en anden gruppe, du kan blive en del af. Eller høre i en Vallensbæk facebookgruppe, hvis en sådan findes, om der er andre mødre, der har lyst til at mødes. 

Det har jeg allerede gjort. Der kan dog gå meget længe, før det bliver muligt.

Anmeld Citér

18. december 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Jeg spurgte min sundhedsplejerske og hun kunne gøre noget, jeg fik en mødregruppe den vej igennem

Det er den, der er gået i stykker, da de resterende har meldt sig ud 

Anmeld Citér

18. december 2024

Darling

MortilF skriver:

Det er den, der er gået i stykker, da de resterende har meldt sig ud 

Årh øv, ellers prøv den lokale Facebookside, det kender jeg flere som har haft succes med

Anmeld Citér

18. december 2024

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Måske du skal prøve i din terminsgruppe på Facebook, hvis du er medlem af sådan en

Anmeld Citér

18. december 2024

Junia

Kan man ikke blive henvist til en gruppe i en nabo-by, hvis der ikke er nogen i ens egen? 
eller evt komme på venteliste til næste opstart, selvom ens baby så er lidt ældre end de andres?

Anmeld Citér

18. december 2024

MortilF+V

Junia skriver:

Kan man ikke blive henvist til en gruppe i en nabo-by, hvis der ikke er nogen i ens egen? 
eller evt komme på venteliste til næste opstart, selvom ens baby så er lidt ældre end de andres?

Jeg har nu spurgt min sp. Vi er pt. kun 2 på venteliste, så der kommer til at gå lang tid, før der kan startes en ny gruppe op.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.