Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Åh for pokker. Er på ferie i kbh og vil så gerne have et svar inden 23. December, om der er et foster

Lille liv i Hvidovre er dygtige prøv at kontakte dem hvis du ikke kan vente.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2024

Anonym

Man skal først se et foster med hjerteblink i 7+0.

Først derfra vil man blive bekymret.

Anmeld Citér

16. december 2024

Anonym

Det er nu 6+0

Anmeld Citér

16. december 2024

Anonym trådstarter

Anonymemig skriver:

Jeg er i samme båd og skal scannes den 23. Så håber man altså virkelig den er god

Jeg har sat mig op efter at det er dårlige nyheder. Det er jeg nødt til, for vil ikke være ked af det juleaften. Men synes godt nok stadig at ugen bliver alt for lang og der er ikke meget julefokus hos mig lige nu

Anmeld Citér

16. december 2024

Junia

Det bør man kunne ja. Kan anbefale Min Scanningsjordemoder i Sydhavnen i København, det plejer være mange tider og hun er både sød og omhyggelig 

Anmeld Citér

16. december 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko

Undskyld, hvis jeg er ufølsom, men jeg synes det lyder som om, at det går over gevind med alle de scanninger på så tidligt et tidspunkt. Lidt som når man bliver besat af st teste tidligt og bliver ved og ved, selvom man godt ved, at testen ikke kan vise noget sikkert endnu. Jeg forstår godt ønsket om graviditet og selvfølgelig er det ikke fedt at gå og bekymre sig, men jeg håber at du kan finde lidt ro og nyde julen trods alt.

Anmeld Citér

16. december 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg går ud fra at det er dig der lavede en tidligere tråd?

Som jeg skrev der, bliver du virkelig nødt til at slå koldt vand i blodet. Ellers kan du jo blive ved med at blive scannet gennem hele graviditeten. Man kan altid finde noget at bekymre sig om, og en ny scanning vil bare være en falsk tryghed i kort tid, indtil næste bekymring melder sig. Du bliver nødt til at arbejde med dine tanker. Forældreskabet er én lang række af bekymringer, og man kan lige så godt øve sig på de svære tanker fra start. 

Hvis du er 6+2 er det ikke sikkert, at der er hjerteblink, og så vil du gå og bekymre dig over det. Vent nu bare til den tid du havde den 23. Så er du sikker på at kunne se hjerteblink hvis alt er som det skal være.

Jeg tænker virkelig ikke at der er grund til at bekymre sig med de scanninger du har fået indtil videre

Anmeld Citér

17. december 2024

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Undskyld, hvis jeg er ufølsom, men jeg synes det lyder som om, at det går over gevind med alle de scanninger på så tidligt et tidspunkt. Lidt som når man bliver besat af st teste tidligt og bliver ved og ved, selvom man godt ved, at testen ikke kan vise noget sikkert endnu. Jeg forstår godt ønsket om graviditet og selvfølgelig er det ikke fedt at gå og bekymre sig, men jeg håber at du kan finde lidt ro og nyde julen trods alt.

Jeg er nemlig fuldstændig enig i det. Jeg er kun blevet nervøs fordi sygehuset bliver ved med at ville se mig til ekstra scanninger og ekstra scanninger så mange gange. Den 23/12 er min 3. Scanning inden uge 8

havde aldrig været nervøs, hvis sygehuset ikke blev ved

Anmeld Citér

17. december 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Jeg er nemlig fuldstændig enig i det. Jeg er kun blevet nervøs fordi sygehuset bliver ved med at ville se mig til ekstra scanninger og ekstra scanninger så mange gange. Den 23/12 er min 3. Scanning inden uge 8

Du skal tænke på det som at de gør det jo for at tjekke alt er ok og være 100% sikre. Du er kommet til dem, og derfor bliver de ved til de kan give dig et svar. Det ville jo også virke sært hvis de sagde “det ved vi ikke lad os se til NF hvordan det så ser ud”.

Anmeld Citér

17. december 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko
Anonym skriver:

Okay, så har jeg læst henover noget, det beklager jeg. Jeg fik indtryk af, at der var tale om private tidlige scanninger. Jeg kan godt forstå dig nu, hvor det er sygehuset, der ønsker at følge dig. Men jeg håber, at alt er okay og går som det skal. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.