Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
27 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2024

Anonym trådstarter

Kære mødre.

skal man kunne se et foster 6+2? Hvis der ikke er et der, er det så sikkert, at der ikke kommer et? 
Ovenstående selvfølgelig hvor man ved at man præcis er 6+2.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2024

Anonym

Ja man skal kunne se noget når du er så langt henne, er du ikke helt sikker på hvor langt du er så vent en uge

Anmeld Citér

15. december 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja man skal kunne se noget når du er så langt henne, er du ikke helt sikker på hvor langt du er så vent en uge

Jeg ved godt at man skal kunne se gastationssæk og blommesæk, eller hvad de hedder, men mon man også skal kunne se fosteret der?:-)

Anmeld Citér

15. december 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved godt at man skal kunne se gastationssæk og blommesæk, eller hvad de hedder, men mon man også skal kunne se fosteret der?:-)

Ja det skal man

Anmeld Citér

15. december 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ja, det skal man som hovedregel kunne. Jeg er dog indehaver af en sund og rask 6-årig, som jeg ved præcis hvornår blev undfanget (IVF-behandling), og han viste sig altså først på en scanning ugen efter, og var af samme grund så godt som opgivet. Så der kan være undtagelser. 

Anmeld Citér

15. december 2024

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Ja, det skal man som hovedregel kunne. Jeg er dog indehaver af en sund og rask 6-årig, som jeg ved præcis hvornår blev undfanget (IVF-behandling), og han viste sig altså først på en scanning ugen efter, og var af samme grund så godt som opgivet. Så der kan være undtagelser. 

Tak for svar. Kan du mon også svare på, om privatklinikkerne (altså de steder hvor de tilbyder scanninger) er bedre til at scanne end det offentlige? Jeg er blevet scannet tidligt to gange nu af en læge på sygehuset, som jeg ikke følte havde særlig meget styr på tingene.

Anmeld Citér

15. december 2024

StortOgSmåt

Anonym skriver:

Tak for svar. Kan du mon også svare på, om privatklinikkerne (altså de steder hvor de tilbyder scanninger) er bedre til at scanne end det offentlige? Jeg er blevet scannet tidligt to gange nu af en læge på sygehuset, som jeg ikke følte havde særlig meget styr på tingene.

Nej, der er ikke grund til at tro at det er anderledes eller bedre privat, tvært imod har jeg mødt private tilbud af ekstremt svingende kvalitet. Det har jeg også i det offentlige - men tidlige scanninger er en tricky størrelse og det er ikke unormalt at gå nogle uger i uafklarethed, desværre, selvom det er hamrende svært. 

Anmeld Citér

15. december 2024

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Nej, der er ikke grund til at tro at det er anderledes eller bedre privat, tvært imod har jeg mødt private tilbud af ekstremt svingende kvalitet. Det har jeg også i det offentlige - men tidlige scanninger er en tricky størrelse og det er ikke unormalt at gå nogle uger i uafklarethed, desværre, selvom det er hamrende svært. 

Åh for pokker. Er på ferie i kbh og vil så gerne have et svar inden 23. December, om der er et foster

Anmeld Citér

16. december 2024

StortOgSmåt

Jeg forstår dig til fulde. Jeg skal faktisk også scannes 23/12 og ventetiden er næsten ikke til at rumme….

Anmeld Citér

16. december 2024

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Jeg er i samme båd og skal scannes den 23. Så håber man altså virkelig den er god

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.