Anonym skriver:
Jeg er nysgerrig på hvor længe før i andre med dele børn forventer man kan lave aftaler ?
Mine børn skal kun hjem til far kort den 23 december og holde jul (hans valg) det er først idag lykkes mig at få lavet den aftale.
Og nu her mellem jul og nytår er det normalt hans weekend den 28 der var jo så mange ting sagde han og det ser vi på når vi kommer tættere på da jeg sagde der er jo kun 14 dags til fik jeg besked på det er jo også længe vi har en pige der har brug for faste rammer og aftaler.
Er det bare mig der er for krævende her ?
Det er lidt samme problem med alle ferier samme svar at vi må se på det når vi kommer tættere på så ved aldrig om jeg skal finde pasning.
Hvordan forgår det hos jer andre
Har i en aftale gennem Familieretshuset?
Hvis ikke, så skal i selv få aftaler på plads.
Det er altid rimeligt at sætte et krav, så der er god tid for alle til at få tingene til at passe sammen.
Vi havde i sin tid en aftale gennem Familieretshuset, hvor alle ferier og samværd, skulle være på plads senest i april (også dem omkring jul)
Hvis ikke i har en samværds aftale, så synes jeg sagtens du kan sætte samme grænse, så far forstår at det er vigtigt at få det på plads.
Desuden kan du sagtens tillade dig at holde dit barn hjemme, hvis ikke det er lavet en aftale og hvis ikke far viser interesse for at få tingene til at køre, så må han gå til Familieretshuset og få sat en aftale i gang.
Anmeld
Citér