Anonym skriver:
Jo du har helt ret. Det har bare bekymret mig så meget, at lægerne bliver ved med at gøre som de gør.
Den første gang sagde lægen “jeg har en dårlig nyhed, jeg kan ikke se noget” det var den 26. November
synes bare at alle andre omkring 5+5/6 har kunne se foster, så er sq lidt nervøs. Og hvor ville det være træls at skulle sidde juleaften med en dårlig nyhed 
Men der har ægget jo nærmest kun lige sat sig. Hvad er grunden til at du blev scannet der? Det giver ingen mening, for nej, man kan intet se der. Du har ret i, at det er uprofessionelt, og det gør dig bare nervøs.
Hvis man er tilknyttet en fertilitetsklinik bliver man først scannet min. 7+0, for først der er man sikker på at der skal være hjerteblink, hvis alt går rigtigt til. Og på det tidspunkt er fosteret få milimeter langt. En dag fra eller til gør altså en stor forskel på det tidspunkt.
Det er et godt tegn, at der er blommesæk, og jeg er ret sikker på, at man ikke bør kunne se foster allerede 5+5 eller kortere. Tag den bare helt med ro. Så længe du ikke bløder eller har smerter, er alt sikkert helt fint!
Anmeld
Citér