Jordemoderen sagde…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tak for svar du har hel ret….. 

jeg mener mere hvor sikker kan jeg være på at det kunne være en pige??? Jeg er jo kun 13 uger og 1 dag henne i min graviditet ….. jeg har forstået at jeg kun kan vide kønnet når jeg er 14 uger henne i min graviditet ….. så det var mere siden jordemoderen ved nakkefold scanning sagde som hun gjorde hun må være sikker i sin sag tænker jeg???? Men kan det overhovedet lade sig gøre at hun ville ku se kønnet når ikke endnu jeg er 14 uger henne 

Hun er jo ikke sikker i sin sag, når hun bare siger, at hun synes, det ligner. Det var det, jeg prøvede at skrive tidligere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2024

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hun er jo ikke sikker i sin sag, når hun bare siger, at hun synes, det ligner. Det var det, jeg prøvede at skrive tidligere. 

Hun sage hun syns det ligner en pige og at det ville være hins gæt …….. nej det jo ikke det sammen som at være sikkert det var osse det jeg sage jeg var helt enig med dig i….

Anmeld Citér

5. december 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hun sage hun syns det ligner en pige og at det ville være hins gæt …….. nej det jo ikke det sammen som at være sikkert det var osse det jeg sage jeg var helt enig med dig i….

Men du skriver ordret “så det var mere siden jordemoderen ved nakkefold scanning sagde som hun gjorde hun må være sikker i sin sag tænker jeg??” 
Jeg forstår ikke, hvad du mener, men never mind. 

Anmeld Citér

5. december 2024

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Men du skriver ordret “så det var mere siden jordemoderen ved nakkefold scanning sagde som hun gjorde hun må være sikker i sin sag tænker jeg??” 
Jeg forstår ikke, hvad du mener, men never mind. 

Virker til jeg irriter dig …. Du må Undskyld vis jeg har sagt nået forkert … tak for svaret i hvertfald .. og dejlig aften til dig

Anmeld Citér

6. december 2024

Firekløver

Profilbillede for Firekløver

Ved min søn og min datter, fik jeg bud til NF og begge var korrekte

Anmeld Citér

6. december 2024

Anonym trådstarter

Firekløver skriver:

Ved min søn og min datter, fik jeg bud til NF og begge var korrekte

Woau! … Det rat vildt tusind tak for svaret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.