Burde stregen ikke blive mere synlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2024

Nadiamortile

Anonym skriver:

Den du tager i morgen skal du sammenligne med fra i går eller også skal du vente to dage og sammenligne med den i dag. For hcg fordobles hver anden dag ikke hver dag også skal den være taget på samme tidspunkt som den du vil sammenligne med 

Tusinde tak for tips 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2024

Anonym

Nadiamortile skriver:

Tusinde tak for tips 

Du skal også være obs på hvad du har indtaget af væske. Har du indtaget rigtig meget vand f.eks kan det også påvirke resultatet. 

Anmeld Citér

2. december 2024

Nadiamortile

Anonym skriver:

Du skal også være obs på hvad du har indtaget af væske. Har du indtaget rigtig meget vand f.eks kan det også påvirke resultatet. 

Jeg har lige taget en valmed her til morgen, og den er slet ikke til at sammenligne med den valmed jeg tog lørdag morgen jeg kan kun ane en streg hvis jeg virkelig kigger efter..

Så det bliver nok ikke til noget i denne omgang..

Anmeld Citér

2. december 2024

Anonym

Nadiamortile skriver:

Jeg har lige taget en valmed her til morgen, og den er slet ikke til at sammenligne med den valmed jeg tog lørdag morgen jeg kan kun ane en streg hvis jeg virkelig kigger efter..

Det er desværre nok en bio du har fanget, det er jeg ked af

Anmeld Citér

2. december 2024

Anonym

Nadiamortile skriver:

Det jeg ked af at høre

Anmeld Citér

2. december 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ
Nadiamortile skriver:

Prøv igen om et par dage hvis ikke du får mens

Anmeld Citér

2. december 2024

Nadiamortile

Nå.. opdatering Jeg er nu begyndt at styrtbløde. Øvøv! Men rart det allerede kommer nu så vi er tættere på næste ægløsning tak for hjælp alle sammen

Anmeld Citér

2. december 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ
Nadiamortile skriver:

Nå.. opdatering Jeg er nu begyndt at styrtbløde. Øvøv! Men rart det allerede kommer nu så vi er tættere på næste ægløsning tak for hjælp alle sammen

Kram til dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.