Burde stregen ikke blive mere synlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
17 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2024

Nadiamortile

hej med jer!

jeg har nu testet mig igennem hele 13 teste siden onsdag, alle sammen med en svag streg. Den kommer ikke med det samme på dem, men den er der indenfor tid.
jeg har ingen anelse hvor langt jeg er i cyklus grundet meget uregelmæssig mens..

jeg har testet med Abblo tidlig test, apotekets tidlige test og valmed alm test. Alle sammen med en lille streg 

mit spørgsmål er – burde den ikke blive tydligere efter nogle dage? Jeg vedhæftet lige mine teste med apotekets, da jeg ved man ikke skal sammenligne med forskellige mærker (den øverste test lørdag er valmed)

tak på forhånd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Du vil nok få svar at 'en streg er en streg', men det er ikke så godt et tegn at den er så svag fortsat. De gange hvor jeg har oplevet det, har jeg fået mens nogle dage senere. 

Hvornår på dagen tester du? Nogle tester faktisk bedst om eftermiddagen, det kan du prøve

Anmeld Citér

1. december 2024

Nadiamortile

Lillehjerte skriver:

Du vil nok få svar at 'en streg er en streg', men det er ikke så godt et tegn at den er så svag fortsat. De gange hvor jeg har oplevet det, har jeg fået mens nogle dage senere. 

Hvornår på dagen tester du? Nogle tester faktisk bedst om eftermiddagen, det kan du prøve

Har både testet morgen og eftermiddag, nogenlunde samme streg tak for svar  

Anmeld Citér

1. december 2024

Anonym

Jeg testede først positivt 5+3 og den var ligeså svag som din. Tog en test igen da jeg var 6+ og den var ligeså svag. Min søn er 9 år i dag. Det var ikk dårligt tegn her. 

Anmeld Citér

1. december 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ

Mine teste så altid sådan ud, og jeg har tre sunde og raske børn på 7 11 og 15

Anmeld Citér

1. december 2024

Anonym

Jeg vil heller ikke mene at det er et godt tegn, dog har du gang i forskellige slags teste. Prøv hold dig til et mærke og samme tidspunkt på dagen. Jeg håber at den bliver siddende

Anmeld Citér

1. december 2024

Nadiamortile

Anonym skriver:

Jeg testede først positivt 5+3 og den var ligeså svag som din. Tog en test igen da jeg var 6+ og den var ligeså svag. Min søn er 9 år i dag. Det var ikk dårligt tegn her. 

Årha, så har jeg lidt håb endnu tak for din besked

Anmeld Citér

1. december 2024

Nadiamortile

CKJ skriver:

Mine teste så altid sådan ud, og jeg har tre sunde og raske børn på 7 11 og 15

Tak for din besked

Anmeld Citér

1. december 2024

Nadiamortile

Anonym skriver:

Jeg vil heller ikke mene at det er et godt tegn, dog har du gang i forskellige slags teste. Prøv hold dig til et mærke og samme tidspunkt på dagen. Jeg håber at den bliver siddende

Jeg tror jeg vil prøve igen med Valmed imorgen tidlig. Så ser vi om der er udvikling fra igår tak for din bedsked

Anmeld Citér

1. december 2024

Anonym

Nadiamortile skriver:

Jeg tror jeg vil prøve igen med Valmed imorgen tidlig. Så ser vi om der er udvikling fra igår tak for din bedsked

Den du tager i morgen skal du sammenligne med fra i går eller også skal du vente to dage og sammenligne med den i dag. For hcg fordobles hver anden dag ikke hver dag også skal den være taget på samme tidspunkt som den du vil sammenligne med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.