Ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2024

Anonym trådstarter

Min 5 årige er inde i en periode, hvor han ikke vil i børnehave, og når jeg siger vi skal til og have tøj på, så siger han, at han har ondt i maven, peger midt på maven, og går på wc og laver stort, normal afføring, først tænkte jeg det var psykisk, pga børnehaven, men nu kommer det ikke kun i den forbindelse. Har lagt mærke til at han bøvser en hel del, og har klaget over sure opstød.

Jeg går jo selvfølgelig på nettet og leukæmi/kræft popper op, og han klager ca 1-2 gange om måneden over bensmerter, som jeg tænkte var vokseværk, men det jo også et symptom på leukæmi ...ja bleg er han nok også, og kan få blå mærker let, men det gør jeg også

OBS har været igennem et slemt sygdomsforløb, med min den store, så kan panikke, når de begynder at fejle noget.

Vil bare høre om andre har prøvet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2024

Anonym

Hvis du oprigtigt er nervøs så kontakter du din læge på mandag i stedet for en forum på nettet

Anmeld Citér

30. november 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du oprigtigt er nervøs så kontakter du din læge på mandag i stedet for en forum på nettet

Det giver jo sig selv, at jeg gør det men som andre herinde, er det vel okay at spørger, nu når der er lidt til det er mandag.

Anmeld Citér

30. november 2024

Anonym

Når du skriver, at han klager over bensmerter 1-2 gange om måneden, så lyder det til at have stået på i et stykke tid, så tænker mere vokseværk. Helt sikkert er det dog godt at ringe til lægen, som du jo vil gøre. Har kendt en der havde leukæmi som barn og det gik virkelig virkelig stærkt. Der er naturligvis forskellige slags sygdomme, men jeg ville ikke være bekymret ☺️ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.