Mig med fortrydelsespillen ….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du havde haft æl da i havde samleje. Så virker fortrydelsepillen ikke. Den rykker som sagt “bare” din æl og har den fundet sted er der ikke noget at rykke. 
men når det er sagt har du stadig fået et skud hormoner som kan lave rod i din krop. 
du bliver nødt til at teste igen med et par dages mellemrum indtil du enten får din menstruation eller en positiv test. 

Tak jeg må prøve igen om et par dage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2024

Anonym trådstarter

Solsikke9 skriver:

Det er helt normalt at din mens rykker sig, nogle gange kommer den først en måned senere grundet de mange hormoner. Du må vente lidt længere selvom det er svært ☺️

Det er sindssygt svært…. Men mit rationelle jeg, siger at er testen negativ på mandag igen, så kan jeg ikke være gravid

Anmeld Citér

30. november 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Det er sindssygt svært…. Men mit rationelle jeg, siger at er testen negativ på mandag igen, så kan jeg ikke være gravid

Det er du højst sandsynligt heller ikke ☺️

Du stresser også din krop ved at gå og fokusere så meget på det også sker det ofte at man får alle mulige fake symptomer på graviditet som udebliven mens osv.  

Anmeld Citér

30. november 2024

Anonym trådstarter

Solsikke9 skriver:

Det er du højst sandsynligt heller ikke ☺️

Du stresser også din krop ved at gå og fokusere så meget på det også sker det ofte at man får alle mulige fake symptomer på graviditet som udebliven mens osv.  

Ja jeg ved det også godt….. tak for at minde mig om det

Anmeld Citér

1. december 2024

Anonym trådstarter

Jeg har fået min menstruation!!! 

tak for alle jer tålmodigere læsere og jeres beroligende kommentarer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.