Mig med fortrydelsespillen ….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
14 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2024

Anonym trådstarter

… nogle har fulgt med, og kender historien. Jeg er gået mellem 2-5 dage over tid. Jeg er altså på dag 32 i min cyklus, og min menstruation har ligget mellem 28-31 dage de sidste 10mdr. 
vi havde som skrevet tidligere, sex den 17. November, altså for 12 dage siden. Jeg har taget en negativ graviditets test her til morgen…. Er det for tidligt at teste? Eller kan jeg ‘trygt’ regne med den og forvente at pillen (og min psyke) gør at menstruationen udebliver…..? 

I know….. jeg spørger meget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Jeg tænker når du fortsat tester negativ så er du ikke gravid, men nok blot pillen der har forstyrret din cyklus. 

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym

Det er en velkendt bivirkning af menstruationen bliver forsinket. 

Sandsynligheden for at du er gravid er ganske ganske lille. 

Du har taget en pille proppet med høj dosis hormon. Det er klart at det skaber ubalance i din cyklus. 

Træk vejret   - og læs indlægssedlen. 

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym

Hvorfor ringer du ikke til lægen og beder om en blodprøve, så du kan få ro i sindet. Selvom du ikke er gravid

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor ringer du ikke til lægen og beder om en blodprøve, så du kan få ro i sindet. Selvom du ikke er gravid

Tro mig - har jeg gjort hun siger det vil være det samme resultat som en hjemme test. Min egentlige bekymring er jo lige nu, om det er for tidligt jeg tester. Men ifølge min ‘normale’ cyklus burde det ikke være….

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym

Når man tager en fortrydelsespille så rykker man sin ÆL. Aå det lyder som om du tester for tidligt. 

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym

Giv det en uge og en test igen, pillen fucker jo også med hele dit system og kan gøre det i flere måneder efter jeg tror ikke du er gravid, chancen var lille i forvejen 

Anmeld Citér

30. november 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når man tager en fortrydelsespille så rykker man sin ÆL. Aå det lyder som om du tester for tidligt. 

Men med al sandsynlighed havde jeg haft ægløsning det var på dag 20 i min cyklus…. Jeg må se. Prøver igen mandag 

Anmeld Citér

30. november 2024

Anonym

Anonym skriver:

Men med al sandsynlighed havde jeg haft ægløsning det var på dag 20 i min cyklus…. Jeg må se. Prøver igen mandag 

Hvis du havde haft æl da i havde samleje. Så virker fortrydelsepillen ikke. Den rykker som sagt “bare” din æl og har den fundet sted er der ikke noget at rykke. 
men når det er sagt har du stadig fået et skud hormoner som kan lave rod i din krop. 
du bliver nødt til at teste igen med et par dages mellemrum indtil du enten får din menstruation eller en positiv test. 

Anmeld Citér

30. november 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Det er helt normalt at din mens rykker sig, nogle gange kommer den først en måned senere grundet de mange hormoner. Du må vente lidt længere selvom det er svært ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.