Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Virkelig god stigning! Håber det har givet dig noget ro
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lambi90 skriver: Virkelig god stigning! Håber det har givet dig noget ro
Ja det er en rigtig dejlig stigning må man sige. Håber nu stadig på en scanning, hvis lægen stadig har sin tvivl
Flot stigning, der er ikke noget at være i tvivl om. Så længe hcg stiger som det skal så er alt godt for nu
Du er bare ikke særlig langt henne. Du kan nok først scannes om en små 1,5-2 ugers tid hvis du skal være sikker på at se noget
Darling skriver: Flot stigning, der er ikke noget at være i tvivl om. Så længe hcg stiger som det skal så er alt godt for nu Du er bare ikke særlig langt henne. Du kan nok først scannes om en små 1,5-2 ugers tid hvis du skal være sikker på at se noget
Det er jeg virkelig glad for at høre. Jeg var så nervøs, da jeg åbnede svaret på sundhed i dag. Så det er en helt forløsning nu, at der kom dette svar. Nøj hvor jeg også glæder mig til at vi kan dele oplysningen med vores to børn
Lægen har selv ringet nu og fortalt, at det nok bare var meget tidligt. Og hun sagde at stigningen var rigtig fin, men at de gerne vil scanne igen. Så det får jeg tid til inden min ferie :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128