Lægen kan ikke se noget - hcg omkring 300

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Virkelig god stigning! Håber det har givet dig noget ro

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2024

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Ja det er en rigtig dejlig stigning må man sige. Håber nu stadig på en scanning, hvis lægen stadig har sin tvivl

Anmeld Citér

28. november 2024

Darling

Flot stigning, der er ikke noget at være i tvivl om. Så længe hcg stiger som det skal så er alt godt for nu

Du er bare ikke særlig langt henne. Du kan nok først scannes om en små 1,5-2 ugers tid hvis du skal være sikker på at se noget

Anmeld Citér

28. november 2024

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Flot stigning, der er ikke noget at være i tvivl om. Så længe hcg stiger som det skal så er alt godt for nu

Du er bare ikke særlig langt henne. Du kan nok først scannes om en små 1,5-2 ugers tid hvis du skal være sikker på at se noget

Det er jeg virkelig glad for at høre. Jeg var så nervøs, da jeg åbnede svaret på sundhed i dag. Så det er en helt forløsning nu, at der kom dette svar. Nøj hvor jeg også glæder mig til at vi kan dele oplysningen med vores to børn

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Lægen har selv ringet nu og fortalt, at det nok bare var meget tidligt. Og hun sagde at stigningen var rigtig fin, men at de gerne vil scanne igen. Så det får jeg tid til inden min ferie :-) 

Anmeld Citér

29. november 2024

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Lægen har selv ringet nu og fortalt, at det nok bare var meget tidligt. Og hun sagde at stigningen var rigtig fin, men at de gerne vil scanne igen. Så det får jeg tid til inden min ferie :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.