Er den mon positiv 4+1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296
Anonym skriver:

Jeg hører og forstår godt budskabet og jeg tager det ind og prøver at være rolig! Men jeg er jo i tvivl om svaret kan være retvisende, allerede nu det er mere det, der er min bekymring. 

Men jeg mener - tak. Fordi du både kærligt og med lidt fasthed prøver at få mig ned. 
jeg ér super presset. Altså helt som jeg aldrig har prøvet før. 

Jeg tror virkelig heller ikke du skal være nervøs - for mig at se, lyder det 100% som om der ikke kommer til at ske noget!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2024

Anonym

Josefine6296 skriver:

Jeg tror virkelig heller ikke du skal være nervøs - for mig at se, lyder det 100% som om der ikke kommer til at ske noget!

Tak. Og virkelig, undskyld for, at overtage tråden nærmest  

men jeg har aldrig været så presset før. Jeg håber I har ret - og jeg kan med mit rationelle jeg godt se, at sandsynligheden er ret lille ….

Anmeld Citér

26. november 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296
Anonym skriver:

Tak. Og virkelig, undskyld for, at overtage tråden nærmest  

men jeg har aldrig været så presset før. Jeg håber I har ret - og jeg kan med mit rationelle jeg godt se, at sandsynligheden er ret lille ….

Det skal du ikke tænke på, vi er her allesammen for at få hjælp og for at hjælpe hinanden! Vi krydser allesammen for dig, og tror på at du ikke er gravid! 

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym

Josefine6296 skriver:

Det skal du ikke tænke på, vi er her allesammen for at få hjælp og for at hjælpe hinanden! Vi krydser allesammen for dig, og tror på at du ikke er gravid! 

Hvor er du sød ønsker dig alt godt med din graviditet - det er jo det mest vidunderlige på rette tid i ens liv 

og tak! Jeg giver en melding, når jeg forhåbentlig snart får min menstruation

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.