Er den mon positiv 4+1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296
Anonym skriver:

Ej tillykke, sjovt jeg tog den samme

Juhuuuu tillykke til dig også!! Så kommer vi jo til at følges meget præcist ad nærmest

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2024

Anonym

STORT tilykke til jer begge! ♥️♥️

som hende der står på modsatte side, og ikke ønsker en graviditet - må jeg spørge om I kender længden på jeres cyklus? Er den præcis 28 dage eller….? 
jeg er i tvivl om hvornår jeg skal teste. Jeg er det man kalder 4+1 idag……. Eller ikke er

min cyklus variere mellem 27-31 dage…..

Anmeld Citér

26. november 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296
Anonym skriver:

STORT tilykke til jer begge! ♥️♥️

som hende der står på modsatte side, og ikke ønsker en graviditet - må jeg spørge om I kender længden på jeres cyklus? Er den præcis 28 dage eller….? 
jeg er i tvivl om hvornår jeg skal teste. Jeg er det man kalder 4+1 idag……. Eller ikke er

min cyklus variere mellem 27-31 dage…..

Min cyklus svinger mellem 29 og 31 dage, jeg testede på dag 33 siden første dag i sidste menstruation

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym

Min cyklus svinger mellem 29 og 31 dage, jeg testede på dag 33 siden første dag i sidste menstruation

Ok, men er du så ikke længere end 4+1? Eller? Jeg mener: er 28 dage ikke 4+0? Og så må 33 være 4+5?

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ok, men er du så ikke længere end 4+1? Eller? Jeg mener: er 28 dage ikke 4+0? Og så må 33 være 4+5?

Det er ikke din cyklus som afgør hvor langt du er henne, men din ægløsning. Du er altid 2+0 ved ægløsning. Hvis din cyklus er en uge længere end min og vi har æl samtidig, så er du ikke en uge længere henne

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det er ikke din cyklus som afgør hvor langt du er henne, men din ægløsning. Du er altid 2+0 ved ægløsning. Hvis din cyklus er en uge længere end min og vi har æl samtidig, så er du ikke en uge længere henne

Okay det er mange år siden jeg har stået i det her  

jeg regner mig frem til at min ægløsning (ved længste cyklus) var 15. 16. November. 
vi havde sex den 17. 
jeg har her til aften (ved godt at morgenurin er mere sikkert) taget en tidlig graviditets test, som skulle kunne måle 4 dage før forventet mens. (Jeg er på dag 29 nu) 

den er negativ…. Men jeg er sådan i tvivl om jeg så kan regne med det…. 

jeg tog en fortrydelsespille indenfor en time, og hvis ægløsning har været der nogle dage forinden (hvilket jeg regner med, da min cyklus i gennemsnit over de sidste måneder har været 29 dage, med længste på 31 og korteste på 27) så burde det næsten ikke kunne lade sOg gøre. Jeg er iøvrigt 38 år og burde heller ikke være lige fertil som fx 10 år tilbage….. men shit det fucker med mig. 

hvad tænker du? Bare sådan helt frit fra leveren - kan jeg regne med den tidlige test?

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym

Dig med fortrydelsepillen. Du er VIRKELIG nødt til at slappe af. Du stresser helt mig Træk nu vejret dybt. Jeg er helt sikker på, at du ikke er gravid. Tvivler dog på at din menstruation kommer til tiden denne gang, sådan som du stresser. Jeg mener det virkelig kærlig ment.

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym

Anonym skriver:

Dig med fortrydelsepillen. Du er VIRKELIG nødt til at slappe af. Du stresser helt mig Træk nu vejret dybt. Jeg er helt sikker på, at du ikke er gravid. Tvivler dog på at din menstruation kommer til tiden denne gang, sådan som du stresser. Jeg mener det virkelig kærlig ment.

Jeg ved faktisk godt jeg er rimelig på og topanstrengende …. Sorry 

men jeg er så bekymret….. og historien er, som jeg har skrevet, mere kompliceret end som så. Jeg skal have en abort hvis jeg er gravid, det er der ikke tvivl om. Men det hele gør mig bange og utryg. Og jeg er i vildrede om, hvornår jeg kan være sikker på de der tests. 
 Undskyld, og beklager, hvis I bare er fed up. Jeg må lige moderere mine skriv herinde tak for at minde mig om det 

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym

Det handler ikke om hvad du skriver herinde. Det handler om dig og dine tanker. Du virker meget presset og ud fra alt det du har skrevet, vil jeg med garanti sige at du ikke er gravid. Jeg tænker mere på dig, når jeg siger at du skal trække vejret. Og husk at du jo HAR taget en test også ☺️

Anmeld Citér

26. november 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det handler ikke om hvad du skriver herinde. Det handler om dig og dine tanker. Du virker meget presset og ud fra alt det du har skrevet, vil jeg med garanti sige at du ikke er gravid. Jeg tænker mere på dig, når jeg siger at du skal trække vejret. Og husk at du jo HAR taget en test også ☺️

Jeg hører og forstår godt budskabet og jeg tager det ind og prøver at være rolig! Men jeg er jo i tvivl om svaret kan være retvisende, allerede nu det er mere det, der er min bekymring. 

Men jeg mener - tak. Fordi du både kærligt og med lidt fasthed prøver at få mig ned. 
jeg ér super presset. Altså helt som jeg aldrig har prøvet før. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.