Hjælp! Han har ikke lyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2024

Anonym trådstarter

Maria1999 skriver:

Man må ikke skrive ret meget om kosttilskud hvis man skal overholde EU reglerne (hvilket mange ikke gør), hvis man bruger lidt tid på at google kan man finde ud af at planterne der bliver brugt i Punalpin har vist højre testosteron i dyr, det er med stor sandsynlighed det der sker, på en naturligmåde frem for at få det hos lægen. 

Det vidste jeg ikke. Tak for at dele din erfaring med Punalpin - selvom det er lidt dyrt, er det, som skrevet tidligere, helt sikkert værd at give et forsøg!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2024

Anonym trådstarter

Mette Larsen skriver:

Åhh hvor jeg føler med dig, det kunne have været mig som skrev samme opslag for mange år siden, med en tidligere kæreste.

Vi endte med at gå 1 år uden at have sex, de første 2-3 år havde vi et fint sexliv og så blev det mindre og mindre og tilsidst havde han ikke lyst til sex. Jeg prøvede alt.....

Han sagde også han elskede mig og at det ikke havde noget med mig at gøre, han havde bare ikke lyst til sex.

Desværre ændrede det sig aldrig og jeg var nødt at gå fra ham. Det var mega hårdt, men det helt rigtige. Vi har begge fået kærester siden, så jeg formoder han fik sexlysten tilbage (bare med en anden).

Jeg har fundet verdens bedste mand som elsker sex med mig selv efter 8 år og vi har 1 barn sammen (snart 2) 

Så desværre er mine erfaringer, med alt det I har prøvet, at det ikke vil ændre sig. Jeg var nødt at gå, da jeg ikke kunne eller ville leve et forhold uden sex. Du skal jo selv vurdere hvad der er det rigtige for dig....

Tak for at dele!

Er ked af at høre at du har været igennem noget lignende - det er så hårdt at være i. Men synes også at det er virkelig sejt, at du er kommet så godt videre!

Håber virkelig at turen til lægen eller Punalpin kan gøre underværker for os. Ellers har vi i hvert fald prøvet ALT, og så må vi nok bare indse, at vi ikke er ment to be...

Anmeld Citér

29. november 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Inden du trækker ham til lægen og hælder kosttilskud på ham, er det måske værd at stoppe lidt op og finde ud af, hvad han har tænkt sig? Hvad synes han problemet er? Hvad vil han gøre for at løse det?

Du kan løbe dig selv ud i alle verdenshjørner, men hvis ikke han selv hopper op på førersædet, så tror jeg ikke at I kommer til at opleve forandring … 

Anmeld Citér

29. november 2024

Maria1999

Profilbillede for Maria1999

Som andre skriver så skal han jo vilde dig! Kom lige til at tale med min mand om hans / vores erfaringer med Punalpin og han nævnt at han igennem 5-10 år havde misted "morgen rejsningen" eller hvad det nu hedder og sex lyst i det hele taget - han fik morgen rejsningen tilbage igen ca. efter 14 dage med Punalpin (da vi skulle bruge bedre sædkvalitet til at få et barn) han er så forsat med at tage det da det helt sikkert hjælper ham, formodentlig med øgning af testosteron. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.