Aalborgtøsen skriver:
Nu skal jeg lige være med - du har børn med din eks og det er ham, du kalder far? Det er ikke din egen far, der ikke kan lide din kæreste?
Uanset, så ville jeg kigge på dit nuværende forhold og det liv, du ønsker med ham. Vil I gerne have barnet, så få barnet? Det skal en eks da ikke bestemme. Og prøv så at holde din kæreste og din eks fra hinanden, hvis de ikke kan opføre sig ordenligt. Hav kun et samarbejde omkring jeres børn med din eks. Og lyt kun til din eks, hvis han har bekymringer i forhold til børnene, når det kommer til din nuværende kæreste.
Ja sorry, når jeg skriver far så mener jeg mine børns far. Kan godt se det lyder forvirrende.
Du har ret. Og min kæreste vil gerne komme videre. De blev uvenner i sin tid fordi min eks svinede mig til meget ofte og til sidst blev kæresten så sur at han sagde at stoppede han ikke så ville han se hvad der skete og fortryde det. Min kæreste fik nok og det eskalerede det hele. Selvom jeg ved han bare ikke brød sig om at “se til” imens jeg blev kaldt “luder hitler so” osv.
Jeg er bare meget nervøs for at min eks/faren til børnene vil søge mere samvær med børnene pga min kæreste når han hører at vi er gravide.
for jeg ved min eks ikke er kommet videre. Vi har en sag i frh lige pt og en opfølgende samtale i marts hvor vi skal tale om, om det fungere med at han har børnene til om mandagen som han har søgt og jeg har sagt ja til prøve, da jeg ved vores børn faktisk ikke ønskede det. Men følte ikke jeg havde noget andet valg. Jeg begyndte at græde til mødet pga ham og forsi han flere gange ikke opførte sig pænt og løj om nogle ting.
han skrev efter mødet til mig at jeg ødelægger mine børn og at jeg var pinlig fordi jeg “hylede” til mødet og at jeg sku tænke over om jeg igen ville hyle til næste møde.
alt med ham gør bare at jeg er nervøs for hans opførsel når han finder ud af jeg er gravid og om han så vil søge mere samvær med børnene.
Anmeld
Citér