Jeg tænker umiddelbart faktisk du har ret i din følelse. Jeg tænker hun har hentydet til, at du ikke spiser op og du ikke skal bestille en større portion for at få et gratis måltid ekstra med hjem.
Tænker bestemt ikke det har været en bevidst tanke fra din side, men hvis du altid tager med hjem, så kan jeg faktisk godt forstå hvis hun synes det virker lidt grådigt, både at få gratis mad til mødet og så lige et gratis aftensmadsmåltid med hjem også.
Super man kan få rester med hjem og undgå madspild og fair hvis man har bestilt lille portion, men bestiller man den lille og tager med hjem hver gang, så er man måske også klar over, at den store også kan give rester med hjem og så kan det måske for hende godt virke som et planlagt gratis måltid ekstra. 
Men forstår godt du synes det var lidt ubehageligt. Måske hun kunne have sendt alle en fælles mail om at hun har bemærket der er mange som ikke spiser op og vil anbefale man bestiller den almindelige portion hvis man ofte har rester for at undgå madspild. Så havde man måske følt det som en personlig hentydning. 
Anmeld
Citér