Hvornår kan vi prøve igen efter SA/biokemisk 4+2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2024

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Har været gravid 6 gange (2 levende børn nu). Jeg har oplevet, at mine test blev tydeligere i 2 af dem jeg mistede. HCG steg (man mistænkte GUL i den ene af dem), men det faldt igen (begge gange) og mine test blev svagere. Men det tog lang tid før HCG var ude af kroppen ved de to. 

Vi fik af vide, at vi kunne forsøge igen så snart jeg stoppede med at bløde er ked af tabet, håber det lykkedes snart igen

Må jeg spørge dig hvor længe dit hcg steg? Mine tests bliver fortsat tydeligere

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Må jeg spørge dig hvor længe dit hcg steg? Mine tests bliver fortsat tydeligere

Årh det kan jeg ikke huske. Måske steg den 2 gange eller sådan noget, for så at være faldende

Anmeld Citér

10. november 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Du kan uproblematisk blot fortsætte som hidtil og behøver ikke at holde pause, ej heller er det spor nødvendigt at måle HCG ved lægen så længe det ikke er indikationer på komplikationer. Din krop når knapt at registrere en så tidlig biokemisk graviditet og der vil næppe gå mere en et par dage (måske allerede) før HCG når nul. Hold øje med hvornår du får ægløsning og klø du derefter ufortrødent på igen, hvis du har lyst til det

Anmeld Citér

18. november 2024

Anonym trådstarter

Jeg synes lige at jeg vil runde denne tråd af, hvis noget skulle finde den i fremtiden. 
Jeg endte, som frygtet, indlagt 6+0 med en sprunget graviditet et sted udenfor livmoderen.

Anmeld Citér

18. november 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg synes lige at jeg vil runde denne tråd af, hvis noget skulle finde den i fremtiden. 
Jeg endte, som frygtet, indlagt 6+0 med en sprunget graviditet et sted udenfor livmoderen.

Det er jeg ked af at læse

Jeg håber du er OK trods omstændighederne, og at alt fra nu forløber som det skal

Anmeld Citér

19. november 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Stakkels du Jeg har prøvet det et par gange og det kan godt være en hård omgang. God bedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.