Beklager hvis jeg tager fejl, men har du ikke tidligere skrevet nærmest præcis samme opslag, hvor din mand ikke kunne lide dine bukser, og ville ikke have du tog dem på? Der var også noget med make-up..
Men jeg forstår nok ikke helt problematikken, eller rettere så synes jeg det er trist, at du har brug for at spørge. Du er din egen person, med egen smag i tøj og alt mulig andet. Det er da ligegyldigt med hvad han mener. Eller er du bekymret for han kigger andetsteds hen og evt. forlader dig hvis du ikke lever op til hans krav og føjer ham? Man kan ikke holde på nogen der egentlig ikke vil være der, og ikke vil dig 100% og hele tiden, uanset hvordan du f.eks. klæder dig. Og man kan ikke leve sit eneste liv for en anden og føje en anden, livet er aaaalt for kort til det. Så slip ham hellere fri. Start med at sige han skal klappe i, elsk dig selv højere end manden, som ud fra din beskrivelse, ikke får dig til at føle dig endnu smukkere og gladere. Der er mænd der vil kigge på dig og få dig til at føle dig som om du er det mest fantastiske i verden, uanset hvordan du ellers ser ud, fordi de elsker dig og er forelskede I dig.
Anmeld
Citér