SA? Beklager billedet på forhånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2024

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Kram til dig

Det er så frygteligt at være i det limbo, at man ikke ved om det går den ene eller anden vej. 

Hos mig har blødning aldrig været et godt tegn, men jeg ved at mange bløder uden der er noget.

Det er jo altid positivt at du har set hjerteblink. Mange fostre går til inden hjertet kommer i gang, så hvis hjertet er dannet rigtigt, er det en god indikator for, at fostret er rigtigt dannet. Men derfor kan man selvfølgelig stadig miste, risikoen er bare mindre. 

Jeg har haft 3 SA i uge 6-8. Det er startet forskelligt. De første to gange startede det med pletblødning i noget tid, derefter smerter og kraftig blødning. Den sidste gang startede med styrtblødning og derefter mildere blødning. Alle gange har jeg til sidst mærket en tyngefornemmelse hvorefter jeg har blødt en kæmpe rød/blålig/lilla klump ud med forskellige strukturer. Jeg tænker derfor ikke at den klump dér er selve fosteret med hinder omkring, men størknet blod, som kommer et eller andet sted fra. 

Jeg ville også købe en scanning så hurtigt som muligt, så du kan få vished. 

Jeg ønsker det bedste for dig

Tusind tak hvor er i søde herinde. 

Ja, det er det virkelig. Har os haft meget svært ved at være glad denne gang, i frygt for at skulle miste igen så blev simpelthen så lettede i fredags og nu er man bare slået helt tilbage igen

Puha, det er jeg ked af at læse at du har skulle gå igennem tre gange tak for at dele. 

Havde du meget ondt alle gange? For det er det eneste som kan holde håbet lidt oppe, jeg har nemlig ikke ondt som da jeg aborteret de sidste to gange og bløder heller ikke voldsomt, det kun når jeg går ud og tisser så kommer de klumper og ellers kan jeg bare ha trusseindlæg på. 

Jeg tager til scanning i morgen og tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det er det virkelig. Har os haft meget svært ved at være glad denne gang, i frygt for at skulle miste igen så blev simpelthen så lettede i fredags og nu er man bare slået helt tilbage igen

Puha, det er jeg ked af at læse at du har skulle gå igennem tre gange tak for at dele. 

Havde du meget ondt alle gange? For det er det eneste som kan holde håbet lidt oppe, jeg har nemlig ikke ondt som da jeg aborteret de sidste to gange og bløder heller ikke voldsomt, det kun når jeg går ud og tisser så kommer de klumper og ellers kan jeg bare ha trusseindlæg på. 

Har du været i scanning?

Anmeld Citér

24. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du været i scanning?

Ja, alt så fint ud, men ingen hjerte blink hun virkede dog ikke særlig bekymret, da hun mente det var for tidligt (men så jo hjerte blink i fredags) hun målte til 6+2. 

Har blødt mere i dag og med smerter os og har lige fået svar fra hcg den er faldet fra 8360 til 4680 så jeg er igang med endnu en spontan abort

Anmeld Citér

24. oktober 2024

Anonym

Det gør mig oprigtig ked af at du skal igennem det Jeg sender et kram din vej.

Anmeld Citér

24. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ja, alt så fint ud, men ingen hjerte blink hun virkede dog ikke særlig bekymret, da hun mente det var for tidligt (men så jo hjerte blink i fredags) hun målte til 6+2. 

Har blødt mere i dag og med smerter os og har lige fået svar fra hcg den er faldet fra 8360 til 4680 så jeg er igang med endnu en spontan abort

Hvor er jeg ked af det på dine vegne. Jeg sender dig et kæmpe kram

Anmeld Citér

24. oktober 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Er ked af at høre at det ikke gik

Jeg har heldigvis fået tre levende børn, så de tre aborter fylder ikke længere. 

Jeg husker mest smerter første gang. Der havde jeg så ondt at jeg tog smertestillende. De andre gange tror jeg mest var almindelige mens smerter. 

Jeg håber hurtigt at du kommer igennem det, men giv dig også tid til at sørge. Selv om man ikke er langt henne, er det stadig drømmen om et barn der brister.

Jeg krydser for at du hurtigt bliver gravid med en "bliver"

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det gør mig oprigtig ked af at du skal igennem det Jeg sender et kram din vej.

Tak synes godt nok det er svært at være i

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor er jeg ked af det på dine vegne. Jeg sender dig et kæmpe kram

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Er ked af at høre at det ikke gik

Jeg har heldigvis fået tre levende børn, så de tre aborter fylder ikke længere. 

Jeg husker mest smerter første gang. Der havde jeg så ondt at jeg tog smertestillende. De andre gange tror jeg mest var almindelige mens smerter. 

Jeg håber hurtigt at du kommer igennem det, men giv dig også tid til at sørge. Selv om man ikke er langt henne, er det stadig drømmen om et barn der brister.

Jeg krydser for at du hurtigt bliver gravid med en "bliver"

Jeg har os børn, men drømmen om en sidste er bare kæmpe stor, så det kommer helt bag på mig, har aldrig haft en SA tideligere også opleve to lige efter hinanden ved ikke engang om jeg tør prøve igen..for synes virkelig den er hård her anden gang…

Jeg fik virkelig mange smerter i går og i nat og her i formiddags kom der en stor klump ud også forsvandt smerterne og har efterfølgende bare været øm i lænden, så tror det værste er overstået nu men pletbløder kun.. 

Præcis tårerne for os bare frit spil - for tanken om den sidste måske ikke bliver opfyldt er os en klump at sluge 

Tusind tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.