Lillehjerte skriver:
Kram til dig
Det er så frygteligt at være i det limbo, at man ikke ved om det går den ene eller anden vej.
Hos mig har blødning aldrig været et godt tegn, men jeg ved at mange bløder uden der er noget.
Det er jo altid positivt at du har set hjerteblink. Mange fostre går til inden hjertet kommer i gang, så hvis hjertet er dannet rigtigt, er det en god indikator for, at fostret er rigtigt dannet. Men derfor kan man selvfølgelig stadig miste, risikoen er bare mindre.
Jeg har haft 3 SA i uge 6-8. Det er startet forskelligt. De første to gange startede det med pletblødning i noget tid, derefter smerter og kraftig blødning. Den sidste gang startede med styrtblødning og derefter mildere blødning. Alle gange har jeg til sidst mærket en tyngefornemmelse hvorefter jeg har blødt en kæmpe rød/blålig/lilla klump ud med forskellige strukturer. Jeg tænker derfor ikke at den klump dér er selve fosteret med hinder omkring, men størknet blod, som kommer et eller andet sted fra.
Jeg ville også købe en scanning så hurtigt som muligt, så du kan få vished.
Jeg ønsker det bedste for dig 
Tusind tak
hvor er i søde herinde.
Ja, det er det virkelig. Har os haft meget svært ved at være glad denne gang, i frygt for at skulle miste igen så blev simpelthen så lettede i fredags og nu er man bare slået helt tilbage igen 
Puha, det er jeg ked af at læse at du har skulle gå igennem tre gange
tak for at dele.
Havde du meget ondt alle gange? For det er det eneste som kan holde håbet lidt oppe, jeg har nemlig ikke ondt som da jeg aborteret de sidste to gange og bløder heller ikke voldsomt, det kun når jeg går ud og tisser så kommer de klumper og ellers kan jeg bare ha trusseindlæg på.
Jeg tager til scanning i morgen
og tak