SA? Beklager billedet på forhånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2024

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 6+3 og har set hjerteblink. 

Har pletblødt en uges tid, men her til aften, kom der en klump ud kan det være en SA? (Kun en scanning kan svare på det, men jer som har oplevet en spontan abort, ligner det?)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2024

Anonym

Det er svært at sige. Da jeg mistede, startede det først med bloddråber og mange smerter og så kom de store klumper til sidst. Har du ondt og bløder du ellers? Det kan også være en blod samling.

Anmeld Citér

23. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er svært at sige. Da jeg mistede, startede det først med bloddråber og mange smerter og så kom de store klumper til sidst. Har du ondt og bløder du ellers? Det kan også være en blod samling.

Har milde smerter, ikke noget særligt. Men der er lige kommet to små klumper mere bløder overhovedet ikke som min sidste abort, der fik jeg “mens” agtig blødning med klumper, men det kan self komme de kommende dage

De sagde til scanning at der var blod som kunne være svaret på plet blødning. Er ret sikker på jeg er igang med at abortere 

Anmeld Citér

23. oktober 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Kram til dig. 

Det er ikke til at vide med sikkerhed, men blod har aldrig været et godt tegn for mig desværre. Jeg håber der bare er en blodansamling eller noget uskyldigt og spiren stadig har det godt.

Anmeld Citér

23. oktober 2024

Anonym

Men slå koldt vand i blodet. Selvom det er svært Hvis de kunne se blod til scanning og stadigvæk et stabilt hjerteslag, så tænker jeg ikke nødvendigvis at du er ved at abortere. Der kan være mange andre årsager. Jeg ville købe en scanning i morgen, hvis jeg var dig. <3

Anmeld Citér

23. oktober 2024

Anonym

Køb en scanning i morgen hvis du kan ellers i den her uge, jeg har aldrig haft gode erfaringer med klumper. Men hvis de kunne se blod på scanningen så kan det "bare" være det

Anmeld Citér

23. oktober 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Kram til dig

Det er så frygteligt at være i det limbo, at man ikke ved om det går den ene eller anden vej. 

Hos mig har blødning aldrig været et godt tegn, men jeg ved at mange bløder uden der er noget.

Det er jo altid positivt at du har set hjerteblink. Mange fostre går til inden hjertet kommer i gang, så hvis hjertet er dannet rigtigt, er det en god indikator for, at fostret er rigtigt dannet. Men derfor kan man selvfølgelig stadig miste, risikoen er bare mindre. 

Jeg har haft 3 SA i uge 6-8. Det er startet forskelligt. De første to gange startede det med pletblødning i noget tid, derefter smerter og kraftig blødning. Den sidste gang startede med styrtblødning og derefter mildere blødning. Alle gange har jeg til sidst mærket en tyngefornemmelse hvorefter jeg har blødt en kæmpe rød/blålig/lilla klump ud med forskellige strukturer. Jeg tænker derfor ikke at den klump dér er selve fosteret med hinder omkring, men størknet blod, som kommer et eller andet sted fra. 

Jeg ville også købe en scanning så hurtigt som muligt, så du kan få vished. 

Jeg ønsker det bedste for dig

Anmeld Citér

24. oktober 2024

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Kram til dig. 

Det er ikke til at vide med sikkerhed, men blod har aldrig været et godt tegn for mig desværre. Jeg håber der bare er en blodansamling eller noget uskyldigt og spiren stadig har det godt.

Tak det håber jeg virkelig os. 

Jeg har blødt kraftigt med klumper i min ene graviditet som endte godt, men tror os bare man forbereder sig på det værste når man lige har været igennem en SA og det forsætter med klumper, så er ret sikker på det er det som er ved at ske igen nu

Anmeld Citér

24. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men slå koldt vand i blodet. Selvom det er svært Hvis de kunne se blod til scanning og stadigvæk et stabilt hjerteslag, så tænker jeg ikke nødvendigvis at du er ved at abortere. Der kan være mange andre årsager. Jeg ville købe en scanning i morgen, hvis jeg var dig. <3

Tak og det er en god ide, så for jeg i det mindste en afklaring. Har booket en tid i morgen

Anmeld Citér

24. oktober 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Køb en scanning i morgen hvis du kan ellers i den her uge, jeg har aldrig haft gode erfaringer med klumper. Men hvis de kunne se blod på scanningen så kan det "bare" være det

Det forsætter desværre lidt efter jeg skrev opslaget, der har været mindst 10 klumper nu 

Har booket en scanning i morgen, så må jeg bare håbe på det bedste og forvente det værste. 

Jeg var så sikker på at denne gang nok skulle gå godt, efter at ha’ set hjerte blink, det kom ikke sidste gang, puha det godt nok svært at være i..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.