Flirt med kollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2024

Anonym

At du ikke vil være utro er for sent, de beskeder er utroskab. Det er utroskab i det sekund man har noget at skjule for sin partner. Vil du lade din partner se beskeder? Nej vel.

Hold afstand og lad være med at have kontakt, det er sgu synd for din partner du opfører dig sådan. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2024

Hanspige

Jeg hæfter mig ved du skriver vedkommende og ex kollega og ikke han eller hun. 

Er her tale om en kvinde? Er det fantasien om at prøve noget andet end din kæreste (er denne en mand?) Som tænder dig? 

Anmeld Citér

18. oktober 2024

Kontrast

Jeg er en af dem, der mener, at det er okay, at man finder andre mennesker attraktive og også bliver smigret, hvis nogen giver én komplimenter/viser interesse. Så jeg dømmer dig ikke for at have skrevet lidt med din kollega, men jeg ville ikke selv gå skridtet videre. Ikke hvis jeg var i et sundt parforhold, hvor jeg som udgangspunkt trivedes. Og slet ikke for "bare" at få sex, for det er vel det, det ville være, hvis hverken du eller kollegaen har følelser for hinanden?  

Jeg tænker, at det er bedst at blokere og ikke foretage dig yderligere, og så glæde dig over, at du heldigvis ikke er forelsket i vedkommende. Det er i hvert fald der, jeg personligt har svært ved at bevæge mig videre, når jeg har været forelsket I én, som jeg aldrig får/vælger ikke at få. I de tilfælde kan det være svært at glemme og man  kan tænke én del over, "Hvad nu hvis?" Ved seksuel spænding er det lettere at parkere idéen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.