Jeg er nødt til at komme ud med det her!
Jeg har arbejdet sammen med min (nu ex) kollega i et års tid, men jeg arbejder nu et nyt sted. Forleden mødtes vi gamle kolleger og fik en masse drinks og den her kollega var der også. Der var ikke noget i løbet af den aften/nat der var anderledes - ingen flirt eller lign. vi havde bare alle en fest.
KLIP TIL…
Aftenen slutter, jeg sidder i bussen og er 10 min. fra at være hjemme og der tikker en besked ind. Min (ex) kollega skriver om jeg er på vej hjem hvortil jeg blot tænker, at det da er sødt at spørge om.
KLIP TIL… jeg pludselig kan fornemme min (ex) kollega virker lidt interesseret i mig, skriver søde ting og indrømmer, at vedkommende har haft et godt øje til mig længe (vi har begge kærester og har haft det i 5+ år)…
KLIP TIL… vi begge skriver (meget) frækt til hinanden og indrømmer vi godt kunne knalde. Min (ex) kollega går lidt i detaljer hvor jeg er for genert til den slags. Må dog indrømme det tænder mig de ting vedkommende skriver.
NU kan jeg ikke få vedkommende ud af hovedet. Det er ikke den der følelse hvor jeg tænker “jeg er forelsket” eller sådan “det er kærlighed”. Det er 100% den fede følelse af at vedkommende finder mig attraktiv - især fordi vi så åbenbart begge to har tænkt det Since Day one.
MEN hvad så nu? Jeg vil selvfølgelig ikke være min kæreste utro, da vi har et godt og sundt forhold. MEN for første gang skal jeg styre mig og forsøge ikke at tænke på, at en anden (som jeg har synes var cute i et år) også gerne vil mig. Jeg tænker det er det seksuelle vi begge er ude efter og det giver jo bare en eller anden god spænding selvom det er mega fy-fy… HELP!
Anmeld
Citér