Flirt med kollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
12 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2024

Anonym trådstarter

Jeg er nødt til at komme ud med det her!

Jeg har arbejdet sammen med min (nu ex) kollega i et års tid, men jeg arbejder nu et nyt sted. Forleden mødtes vi gamle kolleger og fik en masse drinks og den her kollega var der også. Der var ikke noget i løbet af den aften/nat der var anderledes - ingen flirt eller lign. vi havde bare alle en fest.

KLIP TIL…

Aftenen slutter, jeg sidder i bussen og er 10 min. fra at være hjemme og der tikker en besked ind. Min (ex) kollega skriver om jeg er på vej hjem hvortil jeg blot tænker, at det da er sødt at spørge om. 

KLIP TIL… jeg pludselig kan fornemme min (ex) kollega virker lidt interesseret i mig, skriver søde ting og indrømmer, at vedkommende har haft et godt øje til mig længe (vi har begge kærester og har haft det i 5+ år)…

KLIP TIL… vi begge skriver (meget) frækt til hinanden og indrømmer vi godt kunne knalde. Min (ex) kollega går lidt i detaljer hvor jeg er for genert til den slags. Må dog indrømme det tænder mig de ting vedkommende skriver. 

NU kan jeg ikke få vedkommende ud af hovedet. Det er ikke den der følelse hvor jeg tænker “jeg er forelsket” eller sådan “det er kærlighed”. Det er 100% den fede følelse af at vedkommende finder mig attraktiv - især fordi vi så åbenbart begge to har tænkt det Since Day one. 

MEN hvad så nu? Jeg vil selvfølgelig ikke være min kæreste utro, da vi har et godt og sundt forhold. MEN for første gang skal jeg styre mig og forsøge ikke at tænke på, at en anden (som jeg har synes var cute i et år) også gerne vil mig. Jeg tænker det er det seksuelle vi begge er ude efter og det giver jo bare en eller anden god spænding selvom det er mega fy-fy… HELP!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg synes, at det er helt almindeligt, at man finder andre fysisk attraktive ind imellem og fantaserer om dem, også når man er i et forhold. Vi er jo bare mennesker med drifter 

Men fordi du skriver, at det handler om sex og bekræftelse og netop ikke forelskelse ville jeg afrunde det asap og ikke risikere mit parforhold.  Havde der været følelser i det, ville jeg heller ikke blot være utro, men jeg ville gå i tænkeboks om, hvorved jeg ville være nødt til at ende mit nuvel forhold for at forfølge forelskelsen. Jeg hæfter mig ved, at du skriver, at du har et godt og sundt forhold, så i dit tilfælde, ville jeg se om vi kunne få mere romantik og lidenskab ind i det. Efter 5 år kan der være gået lidt hverdag og leverpostej i det.

Anmeld Citér

15. oktober 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Du gør intet. Du lader det ligge og holder dig fra ham.

bare at i har skrevet frækt er dybt forkert. Du kan stille det op på to måder, ville din partner være ok med det hvis han så samtalen? Ville du være ok med det hvis det var den anden vej rundt?

du har allerede overskredet en grænse. Du har et godt forhold og du er bevidst om det blot er fysisk tiltrækning og bekræftelsen i en anden mand finder dig attraktiv. Så Cut kontakten, og lær af det, så du næste gang stopper den inden det overhovedet når til snakken. ‘Så snart man har noget at skjule for sin partner, er det forkert.

Anmeld Citér

16. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har arbejdet sammen med min (nu ex) kollega i et års tid, men jeg arbejder nu et nyt sted. Forleden mødtes vi gamle kolleger og fik en masse drinks og den her kollega var der også. Der var ikke noget i løbet af den aften/nat der var anderledes - ingen flirt eller lign. vi havde bare alle en fest.

KLIP TIL…

Aftenen slutter, jeg sidder i bussen og er 10 min. fra at være hjemme og der tikker en besked ind. Min (ex) kollega skriver om jeg er på vej hjem hvortil jeg blot tænker, at det da er sødt at spørge om. 

KLIP TIL… jeg pludselig kan fornemme min (ex) kollega virker lidt interesseret i mig, skriver søde ting og indrømmer, at vedkommende har haft et godt øje til mig længe (vi har begge kærester og har haft det i 5+ år)…

KLIP TIL… vi begge skriver (meget) frækt til hinanden og indrømmer vi godt kunne knalde. Min (ex) kollega går lidt i detaljer hvor jeg er for genert til den slags. Må dog indrømme det tænder mig de ting vedkommende skriver. 

NU kan jeg ikke få vedkommende ud af hovedet. Det er ikke den der følelse hvor jeg tænker “jeg er forelsket” eller sådan “det er kærlighed”. Det er 100% den fede følelse af at vedkommende finder mig attraktiv - især fordi vi så åbenbart begge to har tænkt det Since Day one. 

MEN hvad så nu? Jeg vil selvfølgelig ikke være min kæreste utro, da vi har et godt og sundt forhold. MEN for første gang skal jeg styre mig og forsøge ikke at tænke på, at en anden (som jeg har synes var cute i et år) også gerne vil mig. Jeg tænker det er det seksuelle vi begge er ude efter og det giver jo bare en eller anden god spænding selvom det er mega fy-fy… HELP!

Du er allerede gået langt over stregen ved skrive frækt med (ex) kollegaen. Du har måske ikke været fysisk utro endnu, men du er godt på vej ved at være følelsesmæssig utro.

Så hvis du elsker dig kæreste og gerne vil dit forhold, så luk den nu og håb på at han ikke opdager hvad du har haft gang i allerede

Anmeld Citér

16. oktober 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Hvad er det lige du har gang i? Du er allerede utro ved at skrive frækt med din ex kollega eller hvad det er. 

Du må simpelthen tage ansvar for dine handlinger. Du stopper al kontakt med den kollega og blokerer ham, for alt andet ender galt åbenbart. Også nærer du dit forhold og finder ud af hvad det er du savner i dit nuværende forhold. 
Jeg har helt ondt af jeres kærester og jeg håber du har etik nok til at fortælle din kæreste hvad der er sket, så han kan vurdere om han kan være i forhold med en der er utro. 

Anmeld Citér

16. oktober 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ja - det er dejligt og spændende, at andre synes, man er attraktiv. Og du er et menneske, og mennesker fejler, så min personlige moral kan såmænd godt bære over med, at du lod dig rive med og besvarede hans SMS’er. 
Nu trækker du en streg i sandet og beslutter, at dét var dét - et dumt fejltrin, som ikke skal gentages eller fortsættes. For indtil nu har han bare været “lidt cute”, ikke én, du har drømt om dag og nat, og det vil altså ikke være jordens største bedrift at få ham ud af systemet igen. 
Du er superheldig, at du hverken er afsindigt forelsket i ham eller skal gå op og ned af ham hver dag - og at det ikke udviklede sig til mere den aften. Det giver dig alle muligheder for at lukke den hér.

Nøgternt set er der ikke andet imellem jer, end at han og du har fortalt hinanden, at I har lyst til at knalde med hinanden - det vil du da ikke sætte dit gode forhold på spil for. 

I modsætning til andre synes jeg på ingen måde, at du skal eller bør fortælle din partner om det. Du må selv tage ansvar for, at det bliver ved nogle SMS’er og hede tanker i et øjebliks svaghed, og at der ikke sker mere. 

Anmeld Citér

16. oktober 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart

Uanset hvad, så lukker du ned for den flirt med det samme. Så finder du ud af om du vil dit forhold eller ej. Hvis du når frem til at du ikke vil dit forhold så sørg for at afslutte det på en ordentlig måde og ikke noget med at du roder rundt med kollegaen samtidig med at du holder kæresten hen. Det ville simpelthen være dybt respektløst. Så kan du genoptaget relationen til kollegaen når det andet er afsluttet.

Hvis du vil dit forhold og kan ligge det andet helt bag dig synes jeg ikke du skal sige noget til kæresten. Jeg ville personligt ikke have det at vide og skulle gå med en evig tvivl for pga en sms-flirt. Den må du æde og tage med i graven og forsøge at få det ind i forholdet som du evt. synes mangler.

Anmeld Citér

16. oktober 2024

Anonym

Anonym skriver:

KLIP TIL…

I min optik har du allerede været utro med de beskeder du beskriver. Det er også utroskab. 

Vend den om. Ville du synes det var okay din kæreste skrev sådan med en anden kvinde ? Hvordan ville du reagerer når du opdagede det? Ville du nogensinde stole på ham igen?

Anmeld Citér

16. oktober 2024

Anonym

Hvis du skriver frækt med en anden er du i mit hovede allerede utro.

Jeg ville sige fra og hvis du ikke kan det så blokerer vedkommende, det er usandsynligt dumt, at sætte sit forhold på spil, hvis du ikke engang er forelsket, men blot smigret 

Og som de andre har jeg godt nok også ondt af jeres kæreste for pokker jeg ville blive ked af det hvis min kæreste skrev frækt med en anden kvinde, det er da bare slet ikke iorden 

Anmeld Citér

16. oktober 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Det kan jo også være at ex-kollega måske lige manglede en at lette trykket med den aften og det absolut ikke var andet i det eftersom du aldrig har hørt fra ham før på den måde. Du lyder glad for din kæreste så du blokerer kollegaen, sletter hans nummer og sms-tråden. For mig synes jeg han lyder som en liderlig humbug der ikke fik noget på krogen den aften og forsøgte sig på dig. Sorry to say. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.