MortilF skriver:
Hej 
Jeg var i går til lægesamtale, hvor jeg blev anbefalet at få et planlagt kejsersnit med lillesøster.
Jeg er egentlig ret afklaret med situationen. Dog ønsker jeg, at denne oplevelse bliver bedre end ved min første fødsel, der endte i akut kejsersnit.
Dengang fik jeg ikke lov se baby, da hun kom ud, jeg fik ikke lov til at se hende blive målt og vejet, ej heller at få hende op til mig lige efter fødslen Oplevelsen sidder stadig i mig.
Jeg har et kæmpe ønske om at få lillesøster op til mig med det samme, se hende blive målt og vejet mm.
Er der nogle herinde der har fået eller skal have planlagt kejsersnit på Hvidovre Hospital, som vil fortælle om deres oplevelse?
Hvad skal man have med til mor og baby og hvad kan man låne? Jeg spurgte ind til det i går, men fik ikke et brugbart svar.
På forhånd tak 

Jeg har fået tre planlagte kejsersnit på Hvidovre hospital
& alt gik fint, så de kom op og ligge hos mig med det samme
også målte og vejet de dem imens de lukket arret, så det var lidt begrænset hvad jeg kunne se der, men kunne da kigge tilbage og følge lidt med.
Man må godt ha’ sin telefon med og evt få sin mand/mor til at tag en masse billeder og ellers kan man som regel os få en af dem på operationsstuen til at tag billeder fra din egen telefon
Du skal pakke som hvis du skulle føde normalt, der er jo bleer og dyner til låns deroppe men ellers alt andet
Mobil, lader, ammepude, dyne til hjemturen, tøj og behageligt løst tøj til dig og hvad du ellers tænker du har brug for imens i er der❤️
Jeg fik smertestillende, bind, stof trusser, mad osv fra hospitalet.