Opdate.
Har snakket med børnene og fortalt at de har et valg vis de ikke vil hjem til far skal de ikke.
Min yngste på næsten 9 år vil gerne hjem til far.
Min ældste på 10 år sagde ikke så meget men virker ikke som en der vil.
Sporte ind til deres weekend den ældste syntes det havde været kedeligt hvilket selvfølgelig ikke er grundlag for at stoppe sammenværd.
Men..
De fortæller igen at når de siger til deres far de er sultne om morgnen siger han at han vil lave nået morgenmad om lidt. Hvor han så ligger sig med mobilen først de begge fortæller de ofte når at blive helt dårlige inden de får nået at spise. De havde nået at lege med lol dukker bygge puslespil og spilde vendespil denne morgen inden de fik morgenmad.
De siger han leger for vildt med dem så det gør ondt han niver den 9årig i næsen så hun bliver ked af det uden at undskylde. Han slår/dasker flere gange på den 9årig myggestik på benet hun er allergisk så de er store og hævet og ømme hvor hun siger av mit myggestik her får hun af vide at myggestik ikke gør ondt.
Den 10 årig siger far niver hårdt i benene når de leger og det gør ondt.
Spørger min 9 årig vis nu hun føler sig dårlig om hun så siger det til far hvor hun siger nej hun fortæller ham helst heller ikke vis hun har ondt nogen steder da hun ikke føler han tror på hende.
Hun fortæller om dengang hvor hun græd og var dårlig om natten hvor den 10årig hentede far de var på toilettet og hun følte hun skulle kaste op men ikke ville hvor han sagde til hende på en meget sur måde at det skulle hun det andet kan ikke hjælpe nået dette har sat sig så dybt i hende at hun nu ikke vil sige nået til sin far men hun vil jo stadig gerne hjem til ham.
Jeg søger nået hjælp og rådgivning i morgen og så må jeg tage den derfor.
Den yngste vil ikke hjem til far vis den ældste ikke skal det
Anmeld
Citér