Hvor mange timer ser i jeres børn om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2024

Anonym

Det er to måneder, det går stærkt �� vil ikke betyde noget i længden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2024

Ranunkel

Profilbillede for Ranunkel

Kan du ikke de det som en investering i fremtiden? Det er kun 2 måneder, det går lynhurtigt. Og du er stadig hjemme i weekenderne. Hvis det vil føles bedre for dig, kan du evt planlægge at I ikke har (særligt mange) planer i weekenderne i de to måneder, så du føler du kan tanke op på familietid der. 

Anmeld Citér

16. september 2024

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Mine børn går på den skole, hvor jeg arbejder. Så ser dem hele tiden

Men dengang de ikke gjorde, så jeg dem fra ca 15/16- 19/21 stykker. 

Anmeld Citér

16. september 2024

Anonym

Hvis jeg afleverer: fra kl. 6 - 8 og muligvis ikke mere den dag. 

Hvis jeg henter: fra kl. 16.30 til kl. 20.00 (sengetid).

Det er hårdt. Men ved ikke, hvordan vi ellers skal gøre med to meget krævende job. 

Så TS - du vil se dine børn en del mere i de to måneder end, jeg gør nu. 

Anmeld Citér

16. september 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Afleverer som regel kl 9 (nogle dage kl 8) og henter mellem kl 14 og kl 16. Vi har prioriteret kort på arbejde, og så kan vi flexe/arbejde hjemme.

Anmeld Citér

16. september 2024

Mamman

Profilbillede for Mamman

Om morgenen alt fra 15 min til en time og om eftermiddagen fra ca 16 til sengetid (ved20 tiden). Hun er 5. 

Har en 7/7 ordning med hende på 17 men hun kommer og går som det passer hende, det er ikke meget hun er hjemme udover når hun sover

Anmeld Citér

16. september 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Vi står tidligt op.. 

min mindste 24/7 pga barsel, men når barsel slutter vil det være at jeg ser dem 2 1/2 time om morgenen, og 5 timer eftermiddag/aften. Enkelte dage 4 timer sidst på dagen, men det er måske 3-4 gange om måneden det sker. (Og ved det lyder forkælet men synes den time mindre med mine børn er frygtelig hvert minut tæller mens de er små)

min teenager er det dog mindre da han har sine egne ting også og ellers bruger meget tid på værelset. Så ser ham måske 15 min om morgenen (når han endelig er kommet op og i tøjet) og så et par timer om eftermiddagen/aftenen.

Anmeld Citér

16. september 2024

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Halløj. 

Som overskriften siger, hvor meget ser i jeres børn om dagen ? 
Og deres alder? 

Jeg er vant til at være sammen med børnene fra kl. 6-7.30 og igen fra 15.10- sengetid. 

Nu starter jeg nyt arbejder og de første små to mdr bliver hårde. Bagefter går jeg på deltid og har hjemmearbejdsdage. 
Men starten bliver hård. 
Jeg skal køre kl. 7 morgen og er hjemme kl. 17. 
Det betyder jeg ser dem fra 6-7 og 17-sengetid. 
Mine børn er 13,10 og snart 2. 
Jeg fortryder det hele lige nu, fordi jeg i en periode på 2 mdr føler ikke jeg ser dem ret meget

Min mand afleverer i den periode om morgenen og henter kl 15. Så de får bare mere tid med deres far alene, men jeg sidder her ligeså egoisten og kan ikke se mig ud af det

Fra 6.30-7.00 om morgenen. Og fra 16.45 - 20.30/21. 

de er 9 og 12. 

Anmeld Citér

17. september 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

I hverdagene ser jeg min datter ca. en 30-45 min. om morgenen og en 4 timer om eftermiddagen. Eller det gør jeg jo så mange dage alligevel ikke, for så er der fritidsinteresser og legeaftaler også. Men jeg er der for hende i de timer i baggrunden. Hun er 8 år. Jeg tænker også dine to store render ind og ud af huset, så det kun er den lille, der mange gange er hjemme. 

Som en anden skrev, så skru op for weekendsamværet i den periode, og så går de 2 måneder skam hurtigt. 

Anmeld Citér

17. september 2024

TLO

Jeg ser vores søn fra kl 7-8 og igen fra 14.30-20. Jeg skal dog til at gå til hundetræning m vores hvalp, så der mister jeg 1.5 time torsdag aften.

Når han har legeaftaler her er det fra kl 13.

Min mand til gengæld har lange dage ( egen virksomhed) og har kun fra 17.30/18-20.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.