Hvor mange timer ser i jeres børn om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.644 visninger
21 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2024

Anonym trådstarter

Halløj. 

Som overskriften siger, hvor meget ser i jeres børn om dagen ? 
Og deres alder? 

Jeg er vant til at være sammen med børnene fra kl. 6-7.30 og igen fra 15.10- sengetid. 

Nu starter jeg nyt arbejder og de første små to mdr bliver hårde. Bagefter går jeg på deltid og har hjemmearbejdsdage. 
Men starten bliver hård. 
Jeg skal køre kl. 7 morgen og er hjemme kl. 17. 
Det betyder jeg ser dem fra 6-7 og 17-sengetid. 
Mine børn er 13,10 og snart 2. 
Jeg fortryder det hele lige nu, fordi jeg i en periode på 2 mdr føler ikke jeg ser dem ret meget

Min mand afleverer i den periode om morgenen og henter kl 15. Så de får bare mere tid med deres far alene, men jeg sidder her ligeså egoisten og kan ikke se mig ud af det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Det varierer meget 

Jeg arbejder 32/34 timer om ugen, men har ingen transport, så de resterende timer, minus aftenmøde og så på kryds og tværs hvis nogen er til fritidsaktiviteter. De er 2, 5, 7 og 8 år.

Jeg vil gerne ned på max 30 timer, men det har desværre endnu ikke kunne lade sig gøre

Anmeld Citér

6. september 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Hvordan ser det ud om 2 mdr?

Anmeld Citér

6. september 2024

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Halløj. 

Som overskriften siger, hvor meget ser i jeres børn om dagen ? 
Og deres alder? 

Jeg er vant til at være sammen med børnene fra kl. 6-7.30 og igen fra 15.10- sengetid. 

Nu starter jeg nyt arbejder og de første små to mdr bliver hårde. Bagefter går jeg på deltid og har hjemmearbejdsdage. 
Men starten bliver hård. 
Jeg skal køre kl. 7 morgen og er hjemme kl. 17. 
Det betyder jeg ser dem fra 6-7 og 17-sengetid. 
Mine børn er 13,10 og snart 2. 
Jeg fortryder det hele lige nu, fordi jeg i en periode på 2 mdr føler ikke jeg ser dem ret meget

Min mand afleverer i den periode om morgenen og henter kl 15. Så de får bare mere tid med deres far alene, men jeg sidder her ligeså egoisten og kan ikke se mig ud af det

Hvis det er en periode på 2 måneder, og du derefter går på deltid, så syntes jeg du skal trække vejret dybt ned i maven. Det skal nok gå

Mine børn er store, og jeg er på deltid, så jeg tænker at de syntes at de ser deres mor noget så rigeligt. Men da de var mindre var det ikke økonomisk muligt andet end være på fuldtid, så der så jeg dem til morgenmaden og igen fra kl. 15.30 til putning (alt mellem kl. 19-20.30). Og det tror jeg altså er meget normalt.

Anmeld Citér

6. september 2024

Anonym

Børnene er 10år, 7år og 3år. 

Somregel ser jeg dem 45min om morgnen. Og igen om eftermiddagen fra kl 14-de sover kl 19. 

Så det giver mig de fleste dage 6t med dem i vågen tilstand. De to store elsker dog deres sfo og klub, så der kan de godt være i længere tid "end egentlig behov". Så der ryger også nogle dage ekstra timer fra. 

Og så har vi hele weekenden sammen. 

Jeg synes det er fint. Jeg har fri kl 13 eller 14 og elsker eftermiddagen hjemme med eller uden børn. 

Anmeld Citér

6. september 2024

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Hvordan ser det ud om 2 mdr?

Der vil jeg gå ned i tid, så jeg kører kl. 7 stadig og er hjemme kl. 15-16 og kan arbejde hjemme efter aftale. En gang eller to om ugen. ��

Anmeld Citér

6. september 2024

EKAB

Profilbillede for EKAB

Børn 10 år og 5,5 år. 
Vi er sammen kl 6 til 7.30, og den lille bliver hentet kl 15, og den store kommer hjem kl 16. 
den lille kommer i seng kl 19, og den store kl. 20.

Den store går til fodbold tre gange om ugen, og derudover også til kamp hver uge, så der er jo fratrukket timer der, hvor vi ikke ser hinanden.

jeg arbejder hjemme hver fredag, og har fri hver lørdag og søndag. Har 4 minutter til arbejde. 

Anmeld Citér

6. september 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Der vil jeg gå ned i tid, så jeg kører kl. 7 stadig og er hjemme kl. 15-16 og kan arbejde hjemme efter aftale. En gang eller to om ugen. ��

Okay det er jo meget godt. Det er sådan ca det samme som mig og jeg synes jeg har meget tid med mit barn ift alle andre jeg kender. 

Anmeld Citér

6. september 2024

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Mine børn er 4,5 og 10 år.

Vi er sammen fra 5.30-7.20 hvor vi skal ud af døren, og så henter jeg den lille så vi er hjemme kl 15, og den store er hjemme ca 15.40. Så er vi sammen indtil putte ræset starter kl 18.30

Anmeld Citér

6. september 2024

Hanspige

Fra 15 til de går i seng  

Og på fridage, 1 times tid om morgenen og igen fra 15 tiden til de går i seng.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.