Rebound eller den anden kvinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tror du skal lytte til din mavefornemmelse om at der er noget galt. På mig lyder det som at han kører dig lidt rundt i manegen. Jeg ville nok afslutte relationen da jeg kender hans type og de ændrer sig aldrig. Selvom det nok er svært. 

Ja det er også min fornemmelse, at han (den type person) ikke ændrer sig. Jeg tænker, at havde han haft lyst til at involvere sig dybere, havde han vel taget initiativ til det efter en måned. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2024

Anonym

Er helt skræmt om det er min ekskæreste du snakker om. Han er dog 42 Skal I ses igen og har du spurgt ham direkte hvad han har lyst til? Har I planlagt at ses igen? 

Anmeld Citér

22. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er helt skræmt om det er min ekskæreste du snakker om. Han er dog 42 Skal I ses igen og har du spurgt ham direkte hvad han har lyst til? Har I planlagt at ses igen? 

Jeg håber ikke at det er din ekskæreste. Hvis det er må du undskylde ������

Det er jo det, jeg er ked af, at vi aldrig rigtigt planlægger noget. Jeg ved ikke, om jeg skal se ham igen 

Anmeld Citér

22. august 2024

Anonym

Hvis han ikke er 42, så er det ikke ham.

Anmeld Citér

22. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis han ikke er 42, så er det ikke ham.

Det er sjovt Det her. Jeg blev også lige helt mistroisk

Anmeld Citér

22. august 2024

Anonym

Tiden passede bare 100% og jeg overvejer nemlig at finde sammen med ham igen. Men så kan jeg ånde lettet op hehe

Anmeld Citér

22. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Ja det har du ret i. Jeg var ellers altid ret kynisk, hvad angår det med at analysere på mænd i romantiske relationer, for jeg plejede at tænke, at hvis nogen er interesseret nok, så er man ikke i tvivl, for så gør de det, der skal til for at man kan have en god relation. Og så behøver man ikke at analysere noget. 

Men jeg er desværre meget forelsket og sidder nu og venter. 

Man lærer hele livet - også om sig selv, og hvordan man reagerer i de forskellige relationer. Håber du kan få en god snak med ham. Vil dog råde til at tage den ansigt til ansigt, det betyder meget at kunne læse hinandens kropssprog.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.