Kys på baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
15 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2024

Anonym trådstarter

Hello 

Hvornår lod i andre kysse jeres baby? 
Min dreng er 7 uger gammel og syntes stadig ikke tanken om bakterier hvis andre skal kysse min baby. 
Er jeg sippet eller hvordan har i haft det med dette og hvornår blev det okay?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2024

McK

Profilbillede for McK

De samme som også ville kysse store børn. Og fra start

Anmeld Citér

19. august 2024

Anonym

Nær familie må gerne kysse mine babyer. Men kun hvis jeg ved de har en naturlig god hygiejne lg de må ikke være snottede eller hoste. 

Anmeld Citér

19. august 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det er ikke sundt for baby at holde omgivelserne så 'sterile' som muligt. Lidt skidt er godt, selvfølgelig i moderate mængder. Så lad du bare familien kysse og kramme løs, hvis de er sunde og raske

Anmeld Citér

19. august 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Nær familie er fint fra fødslen (fra de ser den lille). Alle andre skal ikke generelt gå og kysse på mine børn det virker underligt.

Anmeld Citér

19. august 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Her kysser man sine egne børn og sin partner. Man render ikke rundt og kysser andres børn, har aldrig oplevet nogen ville kysse min baby

Så ikke baktierforskrækket, der ville bare være mærkeligt for mig

Anmeld Citér

19. august 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det har jeg aldrig tænkt over … generelt er det jo ikke fordi folk i hobetal går og kysser på mine børn… men deres bedsteforældre har vel nok gjort det og sikkert fra dag 1, det ville jeg ikke studse over …. 

Anmeld Citér

19. august 2024

Rixus

Profilbillede for Rixus

Alle må kysse baby i familien er min holdning - medmindre de er synligt forkølede

Hvad gør du ellers når du måske får 1, 2 eller 3 børn mere som er omkring deres nyfødte søster/bror og de er syge, snottede ol

Anmeld Citér

19. august 2024

Anonym

Nej tak til kys på vores babyer. Dette har været det samme ved de to store og bliver det også denne gang vi er ikke bakterieforskrækket. Jeg tænker baby nok skal få bakterier nok, uden at skulle kysses på. 

Så bryder du dig ikke om det, så siger du bare nej tak

Anmeld Citér

20. august 2024

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Selvfølgelig måtte min familie kysse på min baby. De ved godt, at hvis man er forkølet, så gør man det ikke. Jeg synes, at man er overhysterisk, hvis man ikke må vise sin kærlighed ved et kys. Min nevø skal have baby i november og ja jeg har tænkt mig, at kysse deres lille pige på kinden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.