2 årig overnatning hos mormor, 3 nætter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg synes det lyder af meget at gå fra 0 til 3 overnatninger i ét hug. Det ville jeg ikke selv have gjort og det tror jeg ikke mit barn ville have haft gavn af. Men børn og bedsteforældre er jo meget forskellige så det kan sikkert også godt gå fint.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Hvis relationen er god og tæt, så er jeg sikker på at børnene vil hygge sig alle dagene. Især nu hvor der også er søskende. Men det kommer helt an på relationen og hvor hyppigt de ellers ser mormor. 

Personligt havde jeg ikke gjort det. Ikke fordi de ikke ville kunne klare det, men fordi JEG ikke kan. Jeg ville have dårlig samvittighed og have svært ved at nyde turen væk. Vores børn bliver generelt ikke passet. Og hvis de gør, så bliver de hentet hurtigst muligt. Og de sover heller aldrig ude. 

Min mand og jeg har det heldigvis på samme måde. Vi har været forældre i 10år nu og vi har endnu til gode at være på weekend sammen Vores forhold er fantastisk og vi nyder hinanden sammen med vores børn. 

Hvad med at tage børnene med? 

Hvad siger din mand? Det er jo vildt sødt, at han inviterer dig ud. Så hvis du tvivler, så læg vægt på selve gaven og anerkendelsen fra din mand. Og tag afsted. 

Der er intet rigtig og forkert her. Udelukkende mavefornemmelse for hvad du og din mand ønsker at gøre. 

Anmeld Citér

18. august 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
GodKarma skriver:

Hvis relationen er god og tæt, så er jeg sikker på at børnene vil hygge sig alle dagene. Især nu hvor der også er søskende. Men det kommer helt an på relationen og hvor hyppigt de ellers ser mormor. 

Personligt havde jeg ikke gjort det. Ikke fordi de ikke ville kunne klare det, men fordi JEG ikke kan. Jeg ville have dårlig samvittighed og have svært ved at nyde turen væk. Vores børn bliver generelt ikke passet. Og hvis de gør, så bliver de hentet hurtigst muligt. Og de sover heller aldrig ude. 

Min mand og jeg har det heldigvis på samme måde. Vi har været forældre i 10år nu og vi har endnu til gode at være på weekend sammen Vores forhold er fantastisk og vi nyder hinanden sammen med vores børn. 

Hvad med at tage børnene med? 

Hvad siger din mand? Det er jo vildt sødt, at han inviterer dig ud. Så hvis du tvivler, så læg vægt på selve gaven og anerkendelsen fra din mand. Og tag afsted. 

Der er intet rigtig og forkert her. Udelukkende mavefornemmelse for hvad du og din mand ønsker at gøre. 

Jeg studser lidt her. Du har tre børn med din eksmand, og jeres forhold gik i stykker, fordi det sidste barn ikke var ønsket fra hans side - men du er blevet gift igen og har fået børn med den nye mand i løbet af de sidste ti år; og I har det fantastisk sammen? Hvis det er sådan, så synes jeg faktisk, det var unfair af dig ikke at fortælle om “del 2” i den debat, hvor TS følte sig presset til abort, og hvor du stoppede med at fortælle, at du føler dårlig samvittighed hver dag over at have ødelagt børnenes trygge base. TS kunne nok godt have brugt det fulde billede - at dit liv ikke desto mindre er blevet godt igen - som en væsentlig oplysning sammenholdt med den meget ulykkelige slutning i indlægget dér. Og for andre, som blev bekymrede på vegne af dit yngste barn, ville det da også være relevant viden, at den baby, du fik, nu er +10 år og må formodes at have det godt, siden du fik mod på at få flere børn med en ny mand. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.