Tankemylder over ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2024

Mcr

Profilbillede for Mcr
Anonym skriver:

Øv det er bare hård når drømmen om graviditet trækker ud og der kommer benspænd i vejen. Håber I hurtigt kan komme i gang med at prøve igen. Hvor længe har I prøvet? 

Min kæreste har det fint med et barn, så det er mig der trækker det tunge læs. Det er godt nok drænende. Samtidig føler jeg et kæmpe svigt fra min krop, Kvinde kroppen er jo skabt til at skabe børn. 

Jeg kan ikke helt holde menstruation ud for tiden, jeg magter den ikke. En påmindelse om at det ikke er som det skal være. Jeg skulle nu ha haft en baby på omkring de 5uger og i stedet for venter jeg på at min menstruation skal komme igen, så jeg kan prøve igen. 

Det der med at være sund, er mere for en kommende graviditet skyld end for min egen skyld. Det er hård at det hele kommer til at handle om hvis jeg nu er gravid. 

Jeg håber snart lykken er med os 

Vi har prøvet i 6 måneder, vi har lovet hinanden at prøve de næste 2 måneder og så holder vi pause grunde min uddannelse.

Igen det er også sådan jeg har det med min krop..

jeg er har svært ved acceptere at det ikke lykkes os, så hele mens perioden græder jeg og har bare lyst til at grave mig ned og gemme mig..

Lige over min ven lige over jeg sender en ekstra bøn i håb på et mirakel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2024

Anonym trådstarter

Mcr skriver:

Vi har prøvet i 6 måneder, vi har lovet hinanden at prøve de næste 2 måneder og så holder vi pause grunde min uddannelse.

Igen det er også sådan jeg har det med min krop..

jeg er har svært ved acceptere at det ikke lykkes os, så hele mens perioden græder jeg og har bare lyst til at grave mig ned og gemme mig..

Lige over min ven lige over jeg sender en ekstra bøn i håb på et mirakel

Jeg krydser fingre for at det så sker i løbet af de næst to måneder

Jeg er ked af at høre at det påvirker dig så meget. Når ønsket er så højter det svært at blive mindet om det så mange gange på en måned. Og alt den håb man når at brygge op.

Jeg er begyndt at få ømme bryster, og det er sikkert bare som mellemstation mellem ægløsning til menstruation. Men ih hvor sætter det nogle tanker i gang.. Jeg synes også at min udflåd er anderledes end det det plejer efter ægløsning. Ens hoved begynder virkelig at analysere så de mindste ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.