Teste meget tidligt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2024

Anonym trådstarter

Ny blodprøve i morges siger 5300

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ny blodprøve i morges siger 5300

Den stiger jo ikke som den skal, skal du have en mere eller scannes?

Anmeld Citér

15. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den stiger jo ikke som den skal, skal du have en mere eller scannes?

Skal scannes igen om 10 dage. 
‘gynækologen der står for det sagde hun kun ringer hvis det ikke er som det skal være, og det har hun ikke gjort. (Har selv tjekket på sundhed) så tænker det er ok ellers havde hun vel ringet…

Anmeld Citér

15. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Skal scannes igen om 10 dage. 
‘gynækologen der står for det sagde hun kun ringer hvis det ikke er som det skal være, og det har hun ikke gjort. (Har selv tjekket på sundhed) så tænker det er ok ellers havde hun vel ringet…

Det kommer an på hvad tid de får prøven, den kommer inde på sundhed før de får den hos dem. Jeg krydser fingre for dig trods alt

Anmeld Citér

15. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kommer an på hvad tid de får prøven, den kommer inde på sundhed før de får den hos dem. Jeg krydser fingre for dig trods alt

Tak tænker hvis jeg ikke har hørt fra hende i morgen, må det være fint.

Anmeld Citér

16. august 2024

Anonym

Når hcg skal fordobles over 2-3 døgn, så er det vel ikke helt galt med en stigning på 1900 på 2 døgn (hvis blodprøverne er tage samme tid på dagene).

Anmeld Citér

16. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når hcg skal fordobles over 2-3 døgn, så er det vel ikke helt galt med en stigning på 1900 på 2 døgn (hvis blodprøverne er tage samme tid på dagene).

Den ene er taget 8.45 den anden 9.45

Anmeld Citér

26. august 2024

Anonym trådstarter

Lige en opdatering.

var til scanning i dag, og det er vokset tilsvarende 2 uger ift sidst og nemmere at måle på nu. 
Bo sagde gyn var steget rigtig fint og helt efter bogen. 
jeg er målt til at være 5+4/5 stykker ca. så har testet positiv ca 2+5. Hun siger det er sjældent men det sker. 
skal til en scanning igen næste uge, så jeg bliver fulgt til der er set hjerteblink.

Anmeld Citér

26. august 2024

Anonym

Hvor dejligt stort tillykke!

Ville tage de scanninger med et gran salt, du kan sagtens være længere den endelige termin bliver først fastsat til nakkefold jo

Anmeld Citér

26. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor dejligt stort tillykke!

Ville tage de scanninger med et gran salt, du kan sagtens være længere den endelige termin bliver først fastsat til nakkefold jo

Det er sandt. Men til scanning kunne man se en større opklaring end sidst, en blommesæk og en lille dims der var begyndelsen til et foster, så tror den er nogenlunde, +- selvfølgelig.

måske en slow starter men jeg har håb

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.