Teste meget tidligt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
19 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2024

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har en meget uregelmæssig cyklus. 

Jeg testede positiv (svagt) for 2 uger siden. Den var lidt tid om at komme men kom inden for tid, og der var en svag streg med farve. Har så i dag 2 uger senere, været til en tidlig scanning.

der kunne hun se slimhinden var fin tyk og der var en “lysning” hvor man kunne Ane lidt et lille sted der godt kunne ligne blommen. Skal scannes igen om 2 uger.

hun anslog fordi hun kunne se så lidt jeg nok var 4-5 uger henne. 
en digital test siger 1-2.

jeg ville selv gætte jeg er omkring 4+5-5+4 henne. 
hun tog det ret roligt men synes også det var vildt jeg havde fået en positiv test for 2 uger siden og vi ikke kunne se mere, og det gør mig selvsagt bekymret. 

med mine 2 andre kunne jeg teste positiv 3+2 og 3+3.

men kan det lade sig gøre at teste positiv før det? Eller skal jeg satse på det går til grunde….

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2024

Anonym trådstarter

Skal siges hvis vi skal gå ud fra scanningen vil jeg have været ca 2+6 ved første positive test

Anmeld Citér

12. august 2024

Anonym

Vil sige 2+6 er lige på grænsen. Ikke tidligere end det i hvert fald, der kan jo ske meget på et par dage. Så du kan sagtens være længere henne.  

Anmeld Citér

12. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil sige 2+6 er lige på grænsen. Ikke tidligere end det i hvert fald, der kan jo ske meget på et par dage. Så du kan sagtens være længere henne.  

Men når scanningen siger 4-5 uger (ca)? Så kan jeg ikke have været langt henne da jeg fik en positiv test for 14 dage siden…?

åh det er frygteligt at skulle vente 2 uger. Hun prøvede ellers virkelig at berolige mig, men kan godt mærke jeg overtænker det og går i panik…. Er så bekymret for der er noget galt…

Anmeld Citér

12. august 2024

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej. Jeg har en meget uregelmæssig cyklus. 

Jeg testede positiv (svagt) for 2 uger siden. Den var lidt tid om at komme men kom inden for tid, og der var en svag streg med farve. Har så i dag 2 uger senere, været til en tidlig scanning.

der kunne hun se slimhinden var fin tyk og der var en “lysning” hvor man kunne Ane lidt et lille sted der godt kunne ligne blommen. Skal scannes igen om 2 uger.

hun anslog fordi hun kunne se så lidt jeg nok var 4-5 uger henne. 
en digital test siger 1-2.

jeg ville selv gætte jeg er omkring 4+5-5+4 henne. 
hun tog det ret roligt men synes også det var vildt jeg havde fået en positiv test for 2 uger siden og vi ikke kunne se mere, og det gør mig selvsagt bekymret. 

med mine 2 andre kunne jeg teste positiv 3+2 og 3+3.

men kan det lade sig gøre at teste positiv før det? Eller skal jeg satse på det går til grunde….

Jeg synes det lyder som min scanning da jeg var ca. 4+5 henne med nummer 3 :)

jeg testede positiv da jeg var 3+3 og første scanning viste kun fortyknet slimhinde så skulle vente 2 uger for at tjekke om der kom blomme og hjertelydt og det var der..

så jeg var 5+3 så tænker det lyder meget passende med kun blommen og hinden når du er ca 4-5 uger henne max :)

men de første scanninger kan virkelig snyde med størrelsen for det er virkelig småt det de skal måle på og forholde sig til..

https://babyinstituttet.dk/foster-fosterudvikling

den her hjemmeside har virkelig hjulpet mig med meget at sætte det i perspektiv og givet en forklaring på hvad der sker hvornår :)

den mellemste elskede at se videoerne da han ikke havde mulighed for at se lillebror til scanningerne.. det hjalp at give ham en idé om hvad der foregik inde i min mave :) idag er de 6 og 4 ;)

Anmeld Citér

13. august 2024

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg synes det lyder som min scanning da jeg var ca. 4+5 henne med nummer 3 :)

jeg testede positiv da jeg var 3+3 og første scanning viste kun fortyknet slimhinde så skulle vente 2 uger for at tjekke om der kom blomme og hjertelydt og det var der..

så jeg var 5+3 så tænker det lyder meget passende med kun blommen og hinden når du er ca 4-5 uger henne max :)

men de første scanninger kan virkelig snyde med størrelsen for det er virkelig småt det de skal måle på og forholde sig til..

https://babyinstituttet.dk/foster-fosterudvikling

den her hjemmeside har virkelig hjulpet mig med meget at sætte det i perspektiv og givet en forklaring på hvad der sker hvornår :)

den mellemste elskede at se videoerne da han ikke havde mulighed for at se lillebror til scanningerne.. det hjalp at give ham en idé om hvad der foregik inde i min mave :) idag er de 6 og 4 ;)

Tak! Det gav lidt ro i sindet

Anmeld Citér

13. august 2024

Anonym trådstarter

Har fået taget blodprøve i dag, og den viser hcg på 3400?! Det er da meget højt hvis jeg ikke er længere henne

Anmeld Citér

14. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Har fået taget blodprøve i dag, og den viser hcg på 3400?! Det er da meget højt hvis jeg ikke er længere henne

Det er forskelligt, mit på på 6000 i uge 4

Anmeld Citér

14. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er forskelligt, mit på på 6000 i uge 4

Ja okay. Ved tidligere har det barealdeig været over 100 så tidligt så fik lige et sjok og tænkte nu er den helt gal

Anmeld Citér

14. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ja okay. Ved tidligere har det barealdeig været over 100 så tidligt så fik lige et sjok og tænkte nu er den helt gal

Du kan ikke sammenligne og en prøve kan ikke stå alene, der skal to til. Min var en abort også selvom det var så højt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.