Sex med andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko
Solsikke9 skriver:

Ehh, så han vil åbne forholdet fordi ellers kommer en af jer til at være utro, hvis i ikke gør? 

Lyder som en dejlig kæreste. Nej selvfølgelig skal du ikke overskride dine egne grænser og have sex med fremmede mænd som du ikke har lyst til. Og du skal heller ikke sige ja til at han har sex med andre, hvis du får ondt i maven over det! 

Du må sætte foden ned og sige nej. Hvis han ikke kan respektere dig eller dine grænser så ville jeg kraftigt overveje det forhold der. Især når han truer med at han vil være utro hvis du ikke siger ja. Han manipulerer dig, truer dig og viser ikke omsorg eller respekt for dig. 

Det kunne ud fra det, du og trådstarter skriver, tyde på, at han er en mand, der gerne vil blæse og have mel i munden. Forstået på den måde, at han keder sig og måske ikke er helt investeret i sit forhold mere. Han vil gerne have noget nyt og spændende, men synes det er trygt at beholde konen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2024

Kirke

Profilbillede for Kirke

Jeg tror der er flere ting i det! Jeg tænker det måske kan være trick. Hvis du har sex med en anden, vil han måske sige, at så vil han også have lov til det. Men måske kan det også være han bare tænder på det og synes det er frækt! ��  Jeg synes han har for mange krav, men det vigtigste er at det foregår med kondom! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.