Sex med andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.644 visninger
11 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2024

Anonym trådstarter

Min kæreste vil gerne have at jeg er sammen med andre og helst af en med stor pik

Har taget tilløb nogle gange men det er ikke blevet til noget. Min kæreste har fulgt med og tænder på det. Kom nu..  det er jo bare sex... jeg kan sagtens knalde uden følelser osv

Jeg er bare ikke der hvor jeg har lyst til fremmed sex. Det er akavet og hvis ikke jeg føler mig tryg vil akten sikkert være dårlig uanset hvor stor han er.

Kæresten har også selv bedt om lov flere gange og for sjov har jeg tidligere givet ham en 6 timers åbning på en betingelse. Ingen sex med mig i 3 uger efter (til han er blevet tjekket ved læge) Han bruger aldrig kondom og jeg er nok det man kalder ængstelig for sygdom og at han skulle gøre en anden gravid. Vi har trods alt også 5 børn at tænke på.

Skal jeg give ham lov til selv at have sex med andre (han siger det ikke er et behov) ?

Skal jeg bare selv tage skridtet og håbe forholdet kan klare det?

Eller skal jeg foreslå at det kun skal være fiktivt hvor vi kan snakke om det, pirrer hinanden?

Skal det lukkes helt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2024

Anonym

Hvis det kun er din mands ønske, at du bliver knaldet af en anden mand, med en stor pik (for at bruge dine egne ord), så ville jeg klart sige no go.

Hvis det er dit eget ønske og manden accepterer det, ja så er det jo helt op til dig.

Det lyder dog til, at det udelukkende er din mands ønske? Hvad tænker han at få ud af det? Er det bare tanken om det (billeder i hovedet? Han har vel ikke tænkt sig at kigge på? 

Anmeld Citér

7. august 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det kun er din mands ønske, at du bliver knaldet af en anden mand, med en stor pik (for at bruge dine egne ord), så ville jeg klart sige no go.

Hvis det er dit eget ønske og manden accepterer det, ja så er det jo helt op til dig.

Det lyder dog til, at det udelukkende er din mands ønske? Hvad tænker han at få ud af det? Er det bare tanken om det (billeder i hovedet? Han har vel ikke tænkt sig at kigge på? 

Han siger at utroskab vil ske før eller siden så han vil sexificere det og have at vi kan tale åbent om det at være sammen med en anden

Anmeld Citér

7. august 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Han siger at utroskab vil ske før eller siden så han vil sexificere det og have at vi kan tale åbent om det at være sammen med en anden

Utroskab fra din eller hans side? 

Anmeld Citér

7. august 2024

Anonym

Anonym skriver:

Det virker mærkeligt, at han tænker i de baner, at utroskab kommer før eller siden. Du virker ikke som en, der ville være din mand utro, så tænker om han går med tanken om at være dig utro?

Anmeld Citér

7. august 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det lyder som om din mands behov (og hans temmelig dysfunktionelle opfattelse af at utroskab er et livsvilkår) fylder enormt meget. Hvad er dine lyster og behov? Dine krav? Det er vel dem som du skal have i fokus og pejle efter, for at finde svar på dine spørgsmål. 

Anmeld Citér

7. august 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko

Bare lige off topic: Jeg ville insistere på kondom, hvis jeg skulle leve i åbent forhold med nogen som helst. Du er ikke særligt ængstelig, der er jo helt reelt risiko for diverse kønssygdomme når man har flere og skiftende partnere 

Anmeld Citér

8. august 2024

drabo

Profilbillede for drabo
Ekko skriver:

Bare lige off topic: Jeg ville insistere på kondom, hvis jeg skulle leve i åbent forhold med nogen som helst. Du er ikke særligt ængstelig, der er jo helt reelt risiko for diverse kønssygdomme når man har flere og skiftende partnere 

Ja for ikke at tale om, hvis der kommer børn ud af det.

Helt ærligt lyder det til at være en meget selvcentreret mand, som egentlig kun går efter sine egne behov.

Anmeld Citér

8. august 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko
drabo skriver:

Ja for ikke at tale om, hvis der kommer børn ud af det.

Helt ærligt lyder det til at være en meget selvcentreret mand, som egentlig kun går efter sine egne behov.

Nå ja det med børn er så en anden ting. Du har ret, han lyder ikke super fed. 

Anmeld Citér

8. august 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Ehh, så han vil åbne forholdet fordi ellers kommer en af jer til at være utro, hvis i ikke gør? 

Lyder som en dejlig kæreste. Nej selvfølgelig skal du ikke overskride dine egne grænser og have sex med fremmede mænd som du ikke har lyst til. Og du skal heller ikke sige ja til at han har sex med andre, hvis du får ondt i maven over det! 

Du må sætte foden ned og sige nej. Hvis han ikke kan respektere dig eller dine grænser så ville jeg kraftigt overveje det forhold der. Især når han truer med at han vil være utro hvis du ikke siger ja. Han manipulerer dig, truer dig og viser ikke omsorg eller respekt for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.