Jeg lavet et debatindlæg den ene dag med min mand ikke ønsker vi får er barn til, da jeg er blevet uventet gravid.
men vi er så uenige
jeg vil så gerne beholde det kan ikke få mig selv til at gennemgå en abort har prøvet det en gang i mit liv og det var den værste oplevelse i mit liv, besvimet på gulvet derhjemme og blødte helt ustyrligt. Men mange mange år siden!
hans begrundelse er at vi skal have styr på vores liv, og når jeg så spørg ind til det siger han det er pga vi har en hel kælder der skal styr på, vi skal have styr på flere børneværelser osv hvilket er muligt set med mine øjne, jeg har prøvet sige jeg godt forstår ham men det jo problemer vi kan gå i gang med at løse sammen.
Jeg har grædt hele eftermiddagen og det har resulteret i han er taget til fødselsdag selv med vores datter da jeg ikke følte lysten lige var der til det nu.
jeg har prøvet fortælle ham abort er rigtig svært for mig og imod alt hvad jeg står for. Hans svar er at han har sagt længe han ikke vil have flere børn og hvis jeg beholder det får det konsekvenser og så spørg jeg ham om han går fra mig og hans svar er det ved han ikke…
Jeg er så dybt dilemma lige nu og føler jeg er tvunget til den abort ellers ødelægger jeg os
ved ikke hvad jeg vil med det indlæg her jeg har bare brug for komme ud med det…..
Jeg føler virkelig med dig, oprigtigt. Det er bestemt ikke en nem situation.
Jeg er lidt nysgerrig, hvor længe har han sagt at han ikke vil have flere børn.
Det er jo dig som er gravid og dig som ultimativt bestemmer, det hersker der ingen tvivl om.
Men, og i min bog er der et men, I har begge to haft ubeskyttet sex og hvis du vidste forinden at manden ikke vil have flere børn, så kunne han ja, have beskyttet sig, og det kunne du også, men sket er sket, og ja det sker, selv i de bedste forhold. Men så er han i min optik ligeså lidt skurken som dig. Ingen har mere ansvar end den anden.
Det er ved gud passe ulykkeligt. Personligt ville min nuværende familie vægte højere end endnu et barn, men vi er alle forskellige, så ingens mening er den rigtige, men du skal mærke godt efter med dig selv 
Anmeld
Citér