Tøj efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2024

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
MortilF skriver:

Tusind tak for din anbefaling Jeg havde selv tænkt et par venteleggings, et par joggingbukser og nogle ammebh'er + toppe. Dog er jeg i tvivl om, hvor ondt det gør at tage bukser på. Min første er født i juli og der kunne jeg nøjes med en ammekjole. 

Første gang var min mave stort set væk lige efter (dog sådan lidt blød bolledej ). 

Min mave er dog noget større denne gang, lillesøster er også større end storesøster. Så jeg er spændt på, hvor meget maven "falder ned" denne gang.

God ide med tyggegummi - og ved du hvornår man må bruge de trusser du nævner? Dem har jeg ikke hørt om før.

Det tror jeg er perfekt

Min mave var nærmest ligeså stor som inden, og helt ligeså udspilet - det er nok bare meget forskelligt. Jeg kom i bad og tog venteleggins på dagen efter, og det var så rart (bare ikke dem jeg havde hvor syningen ligesom sad samme sted som arret - og jeg kunne slet ikke forestille mig, at skulle have almindelige bukser på ). Jeg synes hele vejen i helingen, at det var rart med noget der “holdte” lidt på såret.

Jeg mener de skriver det på hjemmesiden. Jeg fik dem først et par uger efter, men de var GULD værd! Og jeg bruger dem faktisk stadig indimellem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.