Jeg havde ikke pakket efter det, men fik akut kejsersnit. Jeg ved ikke om det her er noget, som man får at vide inden, når det er planlagt, men der kan komme luft ind, når de lukker igen. Det er helt ufarligt, men de spørger om du får pruttet, for det er sådan det kommer ud igen - til det, og generelt at få tarmene igang igen efter kejsersnit, er tyggegummi godt at have med. Nå, men det jeg ville sige med det var egentlig, at jeg selv stadig var temmelig rund, selvom jeg havde fået min søn i armene, og det tog altså lige lidt dage før babybulen begyndte at sænke sig igen - derfor var jeg virkelig glad for venteleggins (uden syning ml mave- og underdel) + ammekjoler, så der ikke var så meget at bakse op og ned når der skulle ammes 
Jeg kan derudover varmt anbefale momkinds kejsersnitstrusser + englehudsplaster til når du må det. Jeg vil også lige anbefale at du går igang med massage af arret når du må - du kan finde forskelligt om hvornår du osv hvis du søger på det, og jeg gad godt at have vidst lidt af de her ting på forhånd 
Anmeld
Citér