Svamp i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hmm, nej det er han ikke…. Han har ingen symptomer men altså…. Måske en god ide alligevel 

Du kan være blevet resistens overfor pillerne hvis du får svamp forholdsvis ofte. 

Bruger du sæbe i skridtet ved bad? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan være blevet resistens overfor pillerne hvis du får svamp forholdsvis ofte. 

Bruger du sæbe i skridtet ved bad? 

Nej, kun intimsæbe nogle enkelte gange. Jeg vil sige, at jeg er ovre det nu

Anmeld Citér

21. juli 2024

Alha

Profilbillede for Alha

Er du sikker på, at det er svamp? Få lige lægen til at tjekke for en sikkerheds skyld. Lichen Sclerosus' symptomer minder utrolig meget om skedesvamp. De fleste finder ud af, at det ikke er skedesvamp men Lichen Sclerosus, fordi det ikke hjælper med svampemedicin. Så skal man bruge noget helt andet. Jeg siger ikke, du har lichen Sclerosus, men det kan da ikke skade at få tjekket.

Anmeld Citér

21. juli 2024

Anonym trådstarter

Alha skriver:

Er du sikker på, at det er svamp? Få lige lægen til at tjekke for en sikkerheds skyld. Lichen Sclerosus' symptomer minder utrolig meget om skedesvamp. De fleste finder ud af, at det ikke er skedesvamp men Lichen Sclerosus, fordi det ikke hjælper med svampemedicin. Så skal man bruge noget helt andet. Jeg siger ikke, du har lichen Sclerosus, men det kan da ikke skade at få tjekket.

Jeg er ovre det nu - det tog bare længere tid denne gang, end de andre gange synes jeg

jeg skal helt sikkert til lægen, hvis det kommer i næste cyklus. 
hvad får man den der sygdom af, som du snakker om? 

Anmeld Citér

21. juli 2024

Alha

Profilbillede for Alha

Det er en autoimmun hudlidelse. En form for kronisk eksem på kønsdelene og ved anus. Det klør sindssygt og svider også, huden bliver skør og sprækker, samtidig med at huden også bliver hård/fortykket på en måde. Og så ser det angrebne område faktisk perlemorhvidt ud, så man kan også tjekke sig selv med et spejl. 

Anmeld Citér

21. juli 2024

Anonym trådstarter

Alha skriver:

Det er en autoimmun hudlidelse. En form for kronisk eksem på kønsdelene og ved anus. Det klør sindssygt og svider også, huden bliver skør og sprækker, samtidig med at huden også bliver hård/fortykket på en måde. Og så ser det angrebne område faktisk perlemorhvidt ud, så man kan også tjekke sig selv med et spejl. 

Ok, det er slet ikke i den dur faktisk   Det er jo helt oppe i skeden faktisk, og så går det ud… det bliver helt rødt og klør   Så jeg tror egentlig min diagnose er rigtig nok …. Men jeg må ned til lægen næste gang. 

Anmeld Citér

22. juli 2024

Anonym

Nej, kun intimsæbe nogle enkelte gange. Jeg vil sige, at jeg er ovre det nu

Okay godt du er ovre det  

mmen for fremtiden. Drop intimsæben også. 
Kvinders underlig rengøre sig selv. Og diverse intim produkter ændre på pH-værdien i underlivet hvilket er med til at udvikle svamp

så lige du skrev det er i dine cyklusser du får det. Er det under eller efter menstruation ?

Anmeld Citér

23. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay godt du er ovre det  

mmen for fremtiden. Drop intimsæben også. 
Kvinders underlig rengøre sig selv. Og diverse intim produkter ændre på pH-værdien i underlivet hvilket er med til at udvikle svamp

så lige du skrev det er i dine cyklusser du får det. Er det under eller efter menstruation ?

Det er lige ved ægløsning, hvilket min læge i tlf. bekræftede skete for rigtig mange. Så jeg skulle måske i noget forebyggende behandling - hvad det så end er

Anmeld Citér

25. juli 2024

B&J

Anonym skriver:

Må lige skyde ind her. En mand kan kun smittes med svamp, han kan ikke smitte det videre (hvis du ikke tror mig. Så tjek google) 

Ja google har ikke altid ret vi gik til lægen fik det tjekket og undersøgt og vi gjorde det to gange her hjemme

Desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.