Så blev han fyret...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

Fines mor

Helle, men så er der noget jeg har misforstået..

Kom den ikke med posten, det er da ikke personligt!!!

Anette> Du misforstår personligt... ;-))

Det skal frem på skrift..... til rette person.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Avi

HEjsa Stine ÅH!! Nej

Hvor ER det synd for jer, det kan de godt nok ikke være bekendt....

Arbejdsgiveren har jo del i sygdomsopståelsen, ØV rend og hop med dem, hen til fagforeningen og tag en snak om mulighederne for evt. erstatning osv. og selvfølgelig fremtidigt forløb...

Og til dig STORT klap på skulderen, det er ikke let at leve med en mand med stress, det er en frygtelig sygdom, og specielt for chefer Jeg håber at han kommer sig hurtigt og snart har tid/rum for jer også

Knus avi

Anmeld

6. november 2009

Annette

Helle.. Nåååh okay, ja så er jeg med igen :0)

Tak fordi du kan udvide min viden :0))

Knus

Anmeld

6. november 2009

SHJuP

Hej Tøser

Tak for alle Jeres søde ord, og tilbagemeldinger...

I kan tro vi har fat i fagforeningen... Han har 4 måneders opsigelse, dvs. løn indtil 28.02.10, og vi har haft fat i fagforeningen, da vi mener deres begrundelse om besparelser ikke holder nogen steder da de allerede har besluttet at den nyansatte der startede 01.11.09 skal have Jans distrikt! (Dette har vi fået af vide af én af Jans kolleger, da firmaet har lukket for hans adgang til mails, intranet og andet!!!)

Fagforeningen mener at vi måske kan få 1½-2 måneders ekstra løn... Det er selvfølgelig ikke meget, men bedre end ingenting!

Derudover mener firmaet at han skal afholde al sin restferie inden han skal fratræde, men han kan jo ikke holde ferie, når han er sygemeldt!!!

Så puha, her er nok at holde styr på!

-Og desværre ligger hans fagforening i Kbh. så man kan ikke lige "stikke hovedet ind", man skal ringe, maile eller skrive... Det gør det hele lidt mere besværligt.

Knus fra Stine -der i weekenden vil svare på de uddybende spørgsmål fra fagforeningen

Anmeld

6. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
SHJuP skriver:

Hej Tøser

Tak for alle Jeres søde ord, og tilbagemeldinger...

I kan tro vi har fat i fagforeningen... Han har 4 måneders opsigelse, dvs. løn indtil 28.02.10, og vi har haft fat i fagforeningen, da vi mener deres begrundelse om besparelser ikke holder nogen steder da de allerede har besluttet at den nyansatte der startede 01.11.09 skal have Jans distrikt! (Dette har vi fået af vide af én af Jans kolleger, da firmaet har lukket for hans adgang til mails, intranet og andet!!!)

Fagforeningen mener at vi måske kan få 1½-2 måneders ekstra løn... Det er selvfølgelig ikke meget, men bedre end ingenting!

Derudover mener firmaet at han skal afholde al sin restferie inden han skal fratræde, men han kan jo ikke holde ferie, når han er sygemeldt!!!

Så puha, her er nok at holde styr på!

-Og desværre ligger hans fagforening i Kbh. så man kan ikke lige "stikke hovedet ind", man skal ringe, maile eller skrive... Det gør det hele lidt mere besværligt.

Knus fra Stine -der i weekenden vil svare på de uddybende spørgsmål fra fagforeningen

Ihh altså - alt det der jura halløj.. :-S Og helt vildt langt ude at de fyrer ham på en løgn altså!!! ARGH.

Det er sådan noget fagforeninger plejer at flippe helt udover!! (min far er jo højt oppe i dansk elforbund, så jeg kender 'sådan nogen' hehe).

Men dejligt at I får lidt tid at løbe på i det mindste... Og håber at Jan kommer sig i den tid!

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.