Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lidt Opdate
jeg har taget en ny graviditetstest (10 Hcg) samt en æggeløsningstest
jeg skal til læge på fredag
hvor jeg nu finder æggeløsning negativ og graviditetstest svagt positiv
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan så æggeløsningstest ud igår
Det ligner gammel hcg og i princippet kan du ikke bruge det på den måde for det er ikke det testene er lavet til
Kjeksrud skriver: Jeg har brug for jeres hjælp damer ☺️ Jeg fik en MA d. 12/06 og fosteret var 6+3 men uden hjerteblink, formentlig fordi jeg blev smittet med lussingesyge, det var en uproblematisk MA hvor jeg 1 uge efter var til scanning hvor alt væv var ude, der manglede kun lidt blod som er kommet ud. Efter det har jeg testet mig selv med æggeløsningstest for at følge mit hCG nivea for at finde min æggeløsning. Jeg testede negativ æggeløsning d 29/6 og d 01/7 jeg testede positiv æggeløsning 3/7 (og jeg ved den har været der) Jeg har symptomer Ømme bryster + nipples Træthed Øget tissetrang Murren i underliv Hovedpine Jeg har testet tidligt fordi jeg er utålmodig og har fået en meget lille streg frem på tidlig test som måler fra 0,5 hCG Kan dette være en rest fra hCG efter MA selvom jeg har haft æggeløsning ???
Jeg har brug for jeres hjælp damer ☺️
Jeg fik en MA d. 12/06 og fosteret var 6+3 men uden hjerteblink, formentlig fordi jeg blev smittet med lussingesyge, det var en uproblematisk MA hvor jeg 1 uge efter var til scanning hvor alt væv var ude, der manglede kun lidt blod som er kommet ud.
Efter det har jeg testet mig selv med æggeløsningstest for at følge mit hCG nivea for at finde min æggeløsning.
Jeg testede negativ æggeløsning d 29/6 og d 01/7 jeg testede positiv æggeløsning 3/7 (og jeg ved den har været der)
Jeg har symptomer
Ømme bryster + nipples
Træthed
Øget tissetrang
Murren i underliv
Hovedpine
Jeg har testet tidligt fordi jeg er utålmodig og har fået en meget lille streg frem på tidlig test som måler fra 0,5 hCG
Kan dette være en rest fra hCG efter MA selvom jeg har haft æggeløsning ???
Har du fået taget en blodprøve?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128