Gravid efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2024

Kjeksrud

Profilbillede for Kjeksrud
A

Jeg har brug for jeres hjælp damer ☺️

Jeg fik en MA d. 12/06 og fosteret var 6+3 men uden hjerteblink, formentlig fordi jeg blev smittet med lussingesyge, det var en uproblematisk MA hvor jeg 1 uge efter var til scanning hvor alt væv var ude, der manglede kun lidt blod som er kommet ud.

Efter det har jeg testet mig selv med æggeløsningstest for at følge mit hCG nivea for at finde min æggeløsning.

Jeg testede negativ æggeløsning d 29/6 og d 01/7 jeg testede positiv æggeløsning 3/7 (og jeg ved den har været der)

Jeg har symptomer

Ømme bryster + nipples

Træthed

Øget tissetrang

Murren i underliv

Hovedpine

Jeg har testet tidligt fordi jeg er utålmodig og har fået en meget lille streg frem på tidlig test som måler fra 0,5 hCG

Kan dette være en rest fra hCG efter MA selvom jeg har haft æggeløsning ???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2024

Kjeksrud

A

Den øverste: ikke tidlig test (25 hCG)

Den nederste: tidlig test (10 hCG)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Kjeksrud skriver:

Den øverste: ikke tidlig test (25 hCG)

Den nederste: tidlig test (10 hCG)

Det kan være begge dele..

Men når det er sagt, så har jeg selv prøvet det. Dog 10 år siden.

HCG var ude af kroppen d. 21/10 og havde ægløsning d. 1/11, hvor jeg blev gravid med min store datter

Anmeld Citér

7. juli 2024

Kjeksrud

A

Det kan være begge dele..

Men når det er sagt, så har jeg selv prøvet det. Dog 10 år siden.

HCG var ude af kroppen d. 21/10 og havde ægløsning d. 1/11, hvor jeg blev gravid med min store datter

Tak for svar,det lyder positivt, Ja jeg håber det går samme vej for mig

syntes bare det ville være underligt når jeg har haft negativ æggeløsningstest, jeg er også meget utålmodig jeg skulle så være 2+4 i dag 

Anmeld Citér

7. juli 2024

Anonym

Hvis du kun er 2+4 er det ikke en graviditet for der har ægget ikke engang sat sig fast og der er ganske enkelt ikke muligt at tests positivt så tidligt.

Du kan ikke teste hcg ud med en ægløsning, det er formentlig stadigvæk rester fra din graviditet. Jeg ville bede lægen om en blodprøve for at få fulgt dit hcg i 0, så kan du også få svar med det samme om det er en ny graviditet eller ej.

Da jeg mistede i uge 6 har mit hcg 6 uger om at falde

Anmeld Citér

7. juli 2024

Kjeksrud

A
Anonym skriver:

Hvis du kun er 2+4 er det ikke en graviditet for der har ægget ikke engang sat sig fast og der er ganske enkelt ikke muligt at tests positivt så tidligt.

Du kan ikke teste hcg ud med en ægløsning, det er formentlig stadigvæk rester fra din graviditet. Jeg ville bede lægen om en blodprøve for at få fulgt dit hcg i 0, så kan du også få svar med det samme om det er en ny graviditet eller ej.

Da jeg mistede i uge 6 har mit hcg 6 uger om at falde

Nej jeg syntes også det var lidt utroligt hvis det er, men håber self stadig det der er underligt er de symptomer jeg har, jeg har normalt ømme bryster efter æggeløsning, men har kun ømme brystvorter ved graviditet, har aldrig prøvet det ved æggeløsning, men kroppen har self også været en del igennem forhold til hormonerne. Også studser jeg stadig over negativ æggeløsningstest da jeg ved graviditetshormon slår ud på dem

Anmeld Citér

7. juli 2024

Anonym

Kjeksrud skriver:

Nej jeg syntes også det var lidt utroligt hvis det er, men håber self stadig det der er underligt er de symptomer jeg har, jeg har normalt ømme bryster efter æggeløsning, men har kun ømme brystvorter ved graviditet, har aldrig prøvet det ved æggeløsning, men kroppen har self også været en del igennem forhold til hormonerne. Også studser jeg stadig over negativ æggeløsningstest da jeg ved graviditetshormon slår ud på dem

Du kan ikke altid regne med det desværre, jeg ville kontakte lægen i morgen. For der kan jo også sidde rester hvis du ikke er blevet undersøgt

Anmeld Citér

7. juli 2024

Kjeksrud

A
Anonym skriver:

Du kan ikke altid regne med det desværre, jeg ville kontakte lægen i morgen. For der kan jo også sidde rester hvis du ikke er blevet undersøgt

Jeg er blevet undersøgt og scannet på hospitalet, der var ingen rester ja det må jeg gøre

Anmeld Citér

7. juli 2024

Anonym

Kjeksrud skriver:

Jeg er blevet undersøgt og scannet på hospitalet, der var ingen rester ja det må jeg gøre

Godt nok, jeg tror i hvert fald desværre det er en fest hcg når du kun er 2+4. Du må endelig opdatere

Anmeld Citér

7. juli 2024

Kjeksrud

A
Anonym skriver:

Godt nok, jeg tror i hvert fald desværre det er en fest hcg når du kun er 2+4. Du må endelig opdatere

Ja jeg lover jeg kommer med en Opdate når jeg ved mere ringer til lægen i morgen mht blodprøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.