De der ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Jo, det vil jeg mene, at den er. Så den ud på samme måde, inden for 5 min?

Der gik ca.7-10 min inden den så sådan ud…også derfor jeg var i tvivl om, om den skulle aflæses tidsmæssigt ligesom en g-test. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Der gik ca.7-10 min inden den så sådan ud…også derfor jeg var i tvivl om, om den skulle aflæses tidsmæssigt ligesom en g-test. 

Det for længe at først aflæse 7-10 min. Du skulle ha aflæs den indenfor 5 min. Vil ikke stole på den hvis jeg var dig.

Anmeld Citér

7. juli 2024

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det for længe at først aflæse 7-10 min. Du skulle ha aflæs den indenfor 5 min. Vil ikke stole på den hvis jeg var dig.

Ok var virkelig også i tvivl. Føler dog jeg har ægløsning. Har præcis de samme symptomer. Så giver det et forsøg… det kan jo ikke skade

Anmeld Citér

8. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Jeg ville tage en ny og aflæse inden for den tid, der står på pakken. Ellers kan du desværre ikke stole på den. 

Anmeld Citér

8. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Synes du ikke den er positiv? Det ville jeg ellers selv mene. Tror min ægløsning har rykket sig selvom jeg aldrig nogensinde har prøvet at den har rykket sig så meget. Tror ikke på graviditet nu g-testen ikke viser positiv. Men jeg håber selvfølgelig lidt.

Nej, teststregen skal være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. Så synes den mangler lidt endnu. Dog kunne en af Clearblues digitale æl-teste godt vurdere den positiv, og hvis du så tog en strimmel igen senere, så ville den måske også være positiv. 

Man kan blive overrasket over hvor meget ægløsning kan rykke sig

Anmeld Citér

8. juli 2024

Anonym trådstarter

Jeg har i dag taget en ny. Billedet er taget efter 4 min. Forstår det ikke er på dag 22. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. juli 2024

Anonym trådstarter

Tog også lige en g-test, vi er da enige om at den er negativ ikk?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

Både ægløsningstest og g-test er desværre negativ

Anmeld Citér

8. juli 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy
Anonym skriver:

Jeg har i dag taget en ny. Billedet er taget efter 4 min. Forstår det ikke er på dag 22. 

Men den er heller ikke positiv, da kontrol stregen skal være mindst lige så tydelig som teststregen eller mere tydelig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.