De der ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
18 svar
1 synes godt om
7. juli 2024

Anonym trådstarter

skal ægløsningstest også aflæses inden for en bestemt tid? Den så sådan her ud efter 7 min… det er 3 gang i denne måned jeg får sådan en. Skal have mens om 4 dage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2024

Darling

Prøv at tage en graviditetstest, hcg kan slå ud på en æltest og gøre den positiv  

Anmeld Citér

7. juli 2024

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Prøv at tage en graviditetstest, hcg kan slå ud på en æltest og gøre den positiv  

Jeg har taget en g-test der kom en næsten usynlig streg(skyggestreg) som man ikke kan se nu testen er blevet tør. Kan en ægløsningstest slå ud før en g-test kan? Er mega oppustet og føler jeg har ægløsning, derfor jeg tog testen, men det kan simpelthen bare næsten ikke passe.

Anmeld Citér

7. juli 2024

Darling

Jeg ved ikke om den kan slå ud før, men jeg ved den kan slå ud på hcg men som udgangspunkt burde din test blive positiv hvis det er pga hcg tænker jeg. 

Det kan jo også være du bare har æl nu, kroppen kan godt fejle den første ægløsning, rykke den og lave den senere

Anmeld Citér

7. juli 2024

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg ved ikke om den kan slå ud før, men jeg ved den kan slå ud på hcg men som udgangspunkt burde din test blive positiv hvis det er pga hcg tænker jeg. 

Det kan jo også være du bare har æl nu, kroppen kan godt fejle den første ægløsning, rykke den og lave den senere

Ja det må næsten være min krop som driller. Men synes det hele er lidt mærkeligt og giver et meget lille håb på en graviditet. Men springer lige på manden i tilfælde af at det er min ægløsning.

Anmeld Citér

7. juli 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

skal ægløsningstest også aflæses inden for en bestemt tid? Den så sådan her ud efter 7 min… det er 3 gang i denne måned jeg får sådan en. Skal have mens om 4 dage.

Ægløsningstesten skal aflæses indenfor 5 min. og den er ikke positiv. Men din ægløsning kan godt have rykket sig, og dermed får du menstruation “senere”. 
Og som en anden nævner, kan HCG også slå ud på æl-testen, måske også før en g-test kan. Det har jeg i hvert fald læst før

Anmeld Citér

7. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Jeg har to gange oplevet, at min ægløsningstest blev positiv, fordi jeg var gravid. Så ja, den kan godt slå ud på HCG.

Anmeld Citér

7. juli 2024

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Ægløsningstesten skal aflæses indenfor 5 min. og den er ikke positiv. Men din ægløsning kan godt have rykket sig, og dermed får du menstruation “senere”. 
Og som en anden nævner, kan HCG også slå ud på æl-testen, måske også før en g-test kan. Det har jeg i hvert fald læst før

Synes du ikke den er positiv? Det ville jeg ellers selv mene. Tror min ægløsning har rykket sig selvom jeg aldrig nogensinde har prøvet at den har rykket sig så meget. Tror ikke på graviditet nu g-testen ikke viser positiv. Men jeg håber selvfølgelig lidt.

Anmeld Citér

7. juli 2024

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Jeg har to gange oplevet, at min ægløsningstest blev positiv, fordi jeg var gravid. Så ja, den kan godt slå ud på HCG.

Det håber jeg virkelig. Selvom jeg slet ikke tør håbe på det. Vil du ikke mene ægløsningstesten er positiv?

Anmeld Citér

7. juli 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Det håber jeg virkelig. Selvom jeg slet ikke tør håbe på det. Vil du ikke mene ægløsningstesten er positiv?

Jo, det vil jeg mene, at den er. Så den ud på samme måde, inden for 5 min?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.